LOTD - ღ Natural look ღ

joi, 16 iunie 2011
  Hello girls !

  Oficial am luat vacanta and  i'm so happy and free like a bird in the sky :)) ! Sper ca si voi sunteti ok si ca ati mai scapat de examene, iar cele cu bacul sunt experimentate la tot si toate.
  Pentru astazi v-am pregatit un look simplu, nu prea colorat, perfect pentru atunci cand vestimentatia este scoasa in evidenta de culori tari si nu dorim ca machiajul ochilor sa fie foarte accentuat/colorat.
  Cu look-ul acesta am participat la concursul Adinei, ce avea ca tema transformarea printr-un machiaj natural, de zi.Nu am castigat, dar nici nu am pierdut nimic.
  
  Sper sa va placa ! 

 And now i want to give some roses to you ...


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu