☻LOTD - Bad Romance ☻

marți, 28 iunie 2011
  Hey girls ! 
  Trageti-ma de urechiuse : m-am pus si eu in pat sa citesc, sa ma relaxez 20 de minute, dupa care trebuia, bine zis trebuia sa revin la calculator si sa public postarea, deja pregatita...A cui e vina ca vremea mohorata de afara, m-a facut sa dorm 2 ore cu cartea in mana ? :))))
  Sa revenim la ale noastre si sa va spun cate ceva de look-ul de astazi. E un look de seara, dramatic pot spune, pe care imi doream de mult timp sa-l incerc, iar daca si vremea tot 'bad' era, am zis ca astazi e timpul potrivit. Am folosit pentru ochi tonuri de auriu si negru, iar pentru buze o mostra de ruj rosu, rosu, pentru ca am primit pe mail un request de la o fata care imi spunea ca si-ar dori sa ma vada purtand ruj rosu. Nu-mi sta cine stie ce, parca mai bine ma prinde un roz :)) , but i've tried !
  Sper sa va placa ! 








Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu