Song name tag + Tag haios + ...... Multe award'uri :)

marți, 7 iunie 2011

  Am ramas in urma cu tag-urile si blog award-urile, dar astazi am stat numai de ele.Mi-a facut o mare placere si mi-au placut cel mai multe dintre toate de pe blogosfera. 
 Primul tag 'Song name tag' l-am

Song name tag 
( Primit de la : Cristina S - Multumesc draguto ! )
 "Folosind numai titluri de piese ale UNUI SINGUR ARTIST sau TRUPE, raspundeti la urmatoarele intrebari. "

  My life according to Andra
(Click pe melodii si le puteti asculta)

Are you a male or female? - " Femeia "

Describe Yourself - "
V.I.P "

How do you feel? - "
Zambesc si gata "

Describe where you currently live/Descrie unde locuiesti in prezent - "
Dracula, my love "

If you could go anywhere, where would you go? - "
Colt de suflet "

Your favorite form of transportation - "
Pe aripi de iubire "

Your best friend? - " 
Pe tine te iubesc "

You and your best friend are - "
We go crazy "

What's the weather like? - "
Fierbinte "

Favorite time of day - "
Daca esti langa mine "

If your life was a TV show what would it be called? - " 
Something new "

What is life to you? - "
Doar o clipa "

Your relationship - "
Dragostea ramane "

Your fear - "
Drumul vietii ne desparte "

What is the best advice you have to give? - "
Speranta mea "

Thought for the day - " Stand Up "

My motto - "
Asculta-ti inima "
Tag haios 
( primit de la Cristina S - Thank you :* )

Pasii sunt :
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.

 Cea de-a patra poza din al patrulea folder, din al meu pc este o poza artistica de vara trecuta,( as putea-o numi varianta senzuala 'Avatar' ) :)) cu mine si my boyfriend ( buzele lui, mai precis ) ! De taguit voi tag'ui cele patru persoane la sfarsitul postarii.

Then:
1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…
Ca la gradi,nu? Ma numesc Popa Lucia Gabriela,sunt la liceu si vreau sa iau vacanta .. :D

2. Ai porecle? Care?
Huh..Daca nici voi nu-l stiti, atunci cine? Honey Bunny / Honey / Bunny

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
Melodie perfecta : Holograf - Ochii tai
4.Ai animal de casa? Care?
Da: Mickey,Moody (pisici) & Rex,Bijoux (catei).

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
I don't know :-?? ..
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Pentru ca sunt puternica, mereu imi spun: " Plang maine,astazi am treaba ! "
7. Desenul animat preferat din copilarie:
 Fetitele PowerPuff/Laboratorul lui Dexter/Sharon Spitz 
8. Iti place inghetata?
Da,cu kiwi si banane.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Maya/Sonia/Karina

10. Zi-mi un banc!
O prietena te consoleaza atunci cand iubitul tau se desparte de tine...dar o prietenă adevarata se duce la el si il intreaba " Baiete esti gay, nu? " :)))
Inspiration Blog Award  

( Primit de la Cristina S -Thanx )

Blogger Luxury Award 
( Primit de la Mada, Andreea, Ale♥  - Sunteti niste dragute ! <3 ) 
 
The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!


Seven random things about me:


  • Sunt scorpie( a se citi 'zodia scorpion' )
  • Uneori sunt posesiva, geloasa si incapatanata peste masura
  • Imi place sa imi ajut prietenii/rudele, dupa posibilitati
  •  Sunt bucuroasa ca am o relatie frumoasa cu voi
  • Mi-am facut blog datorita 'Specialei'
  • Sunt ambitioasa 
  • Cred in zodiac

Best Blog Award

Name of your favourite color, song, dessert: 
What is pissing you off: Oamenii stresati/pesimisti/fara chef de viata

When you're upset , u...:  Ies undeva unde e liniste,ma calmez, analizez problema si fac tot posibilul sa ma inveselesc

Your favourite pet: Mickey, my lovely cat <3
Black or white:White

Your biggest fear is: Singuratatea

Your best feature is : I don't know :-?? maybe my charm ? Huh,dar nu-s deloc modesta,asa-i ? Bad,very bad bunny !

Everyday attitude: Zambareata

What is perfection: MAMI

Guilty pleasure: My baby & make-up
Iar acum as dori sa tag-uiesc cateva super gagici, care imi plac mult si le consider speciale :
(she's so cute :x )
Dragele mele, eu nu va oblig sa preluati toare tag-urile, las la alegerea voastra sa faceeti tag'urile care va plac cel mai mult si nu le-ati facut deja  !

P.S : Daca ati avut rabdare sa cititi toata postarea asta kilometrica, fetelor, sincer va spun : aveti rabdare de fier ! :)))

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu