Review - Nuantator satinat pentru buze si obraji 100 Percent Pure

joi, 30 iunie 2011
  Buna fetelor !
  Pentru ca in postarile trecute v-ati aratat interesate de produsul pe care il foloseam pentru buze, si anume nuantatorul satinat pentru buze si obraji de la 100 Percent Pure , ii voi face astazi un review, insotit  si de cateva look-uri in care am avut ocazia sa-l folosesc .


  Descrierea oficiala a nuantatorului satinat pentru buze si obraji, pe site-ul 100 Percent Pure Cosmetics :

Nuantator satinat pentru buze şi obraji – pigmenti şi aromă de căpşuni
  100% Natural, 100% Vegetarian, Fără gluten

  Cu formulă 100% naturală, acest produs a fost conceput pentru a fi folosit ca fard de obraz cremă şi în acelaşi timp ca ruj pentru a da culoare şi strălucire atât obrajilor cât şi buzelor tale. Catifelează şi hidratează pielea şi buzele, conţinând pigmenţi puri din fructe într-o bază de unt de shea şi de cacao. Produs bogat în vitamine anti-îmbătrânire şi antioxidanţi.

   Ingrediente: pigmenţi din fructe din: căpşună, merişor, cireaşă, vitamina C (ascorbil palmitat ), unt de shea, ulei de seminţe de struguri, unt de cacao, ceară din miere de albine, vitamina E (a-tocoferol), aromă naturală de căpşuni

   Greutate netă 0,26 oz / 7,5 g  "


 Parerea mea despre acest produs : 

  Tinand cont ca am inceput sa-l folosesc foarte des, asta inseamna ca imi place nu-i asa ? Exact ! Este un produs ce poate fi folosit atat pentru buze, cat si pentru obraji, ca blush, deci are un plus - este bifunctional.       
  Pentru buze pot spune ca are un efect de catifelare extraordinar, iar dupa folosire buzele raman foarte moi. Despre culoarea sa, singurul lucru pe care il pot spune este ca e pur si simplu adorabila !!! Nuanta pe care eu o detin se numeste Shimmery Strawberry si am primit multe complimente de fiecare data cand l-am purtat. 
  Rezistenta pe buze si obraji depinde in mare parte de factorii la care va expuneti. Pe buze, in general rezista destul de mult, dar intensitatea culorii scade dupa 2 ore de cand este aplicat, trebuind reaplicat pentru o culoare vioaie si intensa.
  Pentru o aplicare cat mai exacta pentru buze folosesc pensula pentru buze, iar pentru obraji aplic produsul direct din recipient, dupa care il intind cu ajutorul degetelor.

  Consistenta acestui baton este cremoasa si are un miros delicios, care te duce cu gandul la .... capsuni ♥ ! 

  Cantitatea nuantatorului este  de 7.5 g - din punctul meu de vedere este in raport perfect cu pretul sau si pot spune ca se consuma destul de greu, cantitate aplicata pe buze, sau obraji nu este nevoie sa fie mare, deoarece este pigmentat.
   Per total imi place acest produs, nu am observat nici un dezavantaj, sau un lucru care sa-mi displaca la el,  culoarea sa fiind una ce se potriveste in aproape orice look
  Va las in compania catorva exemple de look-uri in care eu am purtat nuantatorul satinat pentru buze si obraji.




 
  Puteti achizitiona acest nuantator satinat pentru buze si obraji, intr-o gama variata de nuante, de pe site-ul 100 Percent Pure Cosmetics, la pretul de 65 lei ! Il recomand, e un produs util in trusa mea de machiaj, este natural si de calitate
   Imi plac si mi-as dori sa am si nuantele Pink Grapefruit Glow si Peach Glow :

   
  Daca  aveti intrebari, sau orice alta nelamurire despre acest produs, feel free to ask me !
 
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu