Review - Sapun solid natural Soapmill ( Lavander Bar )

joi, 2 iunie 2011
 Hei girls !

 Astazi nu va  voi vorbi eu despre sapunul solid Lavander Bar, pentru ca acest produs este destinat tipului de ten gras, acneic si parului cu tendinte de ingrasare, asa ca mamica mea ( puteti sa-i spuneti Dana ), va avea onoarea sa isi spuna parerea.

 Ea se incadreaza perfect in descrierea de mai sus si daca si voi aveti aceeasi problema, haideti sa vedem ce parere are mamica mea despre sapunul solid Lavander Bar si cum a ajutat-o acesta.

 Prezentarea oficiala a produsului, pe siteul SoapMill.ro :

" Descriere :
Sapun natural solid calmant si relaxant, perfect pentru piele grasa, ten acneic, par gras. Are un miros discret de lavanda. 

 Beneficii:

  • Are un puternic efect calmant, relaxant
  • Ingrijeste excelent tenul si poate fi folosit zilnic pentru a ameliora acneea
  • Curata foarte bine porii, elimina celulele moarte si indeparteaza impuritatile
  • Este un produs antibacterian eficient
  • Util in insomnie, calmeaza si relaxeaza corpul
  • Ajuta persoanele care sufera de depresie sau stres
  • Inlatura durerile de cap si oboseala
  • Are un efect de anti-imbatranire si atenueaza ridurile, dar si previne aparitia lor
  • Ca sampon, elimina sebumul in exces si lasa parul stralucitor si viguros
  • Combinatia de uleiuri vegetale inlatura oboseala pielii
  • Are proprietati benefice in mod deosebit pentru tenul gras
  • Elimina toxinele, hraneste pielea si ajuta la mineralizarea organismului
  • Are un continut ridicat de omega-6, vitamina A, vitamina E si acizi grasi vegetali
  • Mareste viteza de regenerare a tesuturilor

 Ingrediente:
ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de masline, ulei de floarea soarelui, unt de cacao organic neprocesat, brut, apa distilata, uleiuri esentiale (lavanda, patchouli), levantica pulbere
100% natural


 Observatii :
Termen de valabilitate: 2 ani.
Procesul de fabricatie si modalitatea de uscare (naturala, prin aerare) face ca sapunurile naturale solide sa nu aiba un gramaj fix. Fiecare sapun natural solid are 90 grame +/- 10 grame. Este posibil sa existe gramaje mai mari, dar cu siguranta nu mai mici. Avand in vedere calitatea si durabilitatea acestora in timp (se consuma in minim 4 saptamani, dar pot dura si 8 saptamani), marja de estimare a greutatii este putin importanta. "


 Parerea mamicii mele despre sapunul solid natural Lavander Bar :

" Buna fetelor ! Imi face placere 'sa vorbesc' cu voi pentru prima data.Voi nu ma stiti,dar eu va 'cunosc' pe majoritatea.Fata mea ma tine la curent cu totul !
 Sper sa mai am ocazia sa va vorbesc si cu alte ocazii,dar acum haideti sa va povestesc experienta mea cu sapunul natural Lavander Bar,de la SoapMill....

 Imediat dupa ce am deschis cutia sapunului mi-a placut mirosul,un miros placut de levantica,deloc deranjant.Un alt aspect care mi-a placut la acest sapun il reprezinta dimensiunea - este perfecta si incape in mana fara probleme.
 As avea multe lucruri de enumerat,asa ca Honey Bunny a voastra/Lucia mea, mi-a sugerat sa ii iau exemplul si sa punctez intr-o listuta ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la produsul pe care l-am testat.

Lucrurile care mi-au placut/nu mi-au placut la acest produs ( in afara de cele enumerate mai sus ) : 

Pentru fata :
  • curata porii foarte bine
  • lasa pielea curata, catifelata si cu un aspect curat si sanatos
  • sebumul e tinut sub control
  • este perfect ca si demachiant
 Pentru par :
  • mi-a placut mult pentru ca parul nu se mai ingrasa la 2 zile
  • firul de par este moale si usor de coafat
  • nu face spuma 
  • dupa ce este limpezit, parul se simte curat
 Pentru corp:
  • lasa pielea curata si catifelata
  • are intr-adevar efect calmant si relaxant
 Cam atat am avut de spus de acest produs si precum puteti observa sunt chiar multumita de efectele sale.Il recomand persoanelor care au aceleasi probleme ca si mine ( par gras,ten gras ).Il puteti achizitiona la pretul de 21 ron  ( cantitate : +/- 90 g ), de pe siteul SoapMill.ro "

 Fetelor, mamei i-a facut placere sa va vorbeasca astazi si sper sa va placa si sa va fie de folos informatiile date de ea !
  P.S: Mamiii,chiar te descurci !! Vrei sa mi le furi pe fete ???

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu