LOTD - ๑ Crazy lime ๑

luni, 20 iunie 2011
  Hello my girls !
  Ieri am tot amanat postarea asta, iar pe seara cand ma hotarasem sa ma apuc de ea, a venit o furtuna urata, s-a luat curentul pana tarziu, deci adio postare ! Nici o problema, recuperam noi  ...
  Look-ul pe care vi-l arat astazi este de fapt un request de la Amberlin's blog ( in caz ca nu stiti cine e nu va spun, aflati singure :p ), care mi-a cerut sa fac un look electric cu una din culorile verde, sau galben electric.Huh, mi-era si dor de un request. Le ador :x !
  Eu am ales sa combin si galbenul si verdele in acelasi look pentru ca merg impreuna perfect, iar pe pleoapa inferioara pentru un efect mai 'electric' am pus mov.
  Sper sa va placa ! 

  Pentru fata am folosit :
  • Fond de ten mineral Pure Touch
  • Pudra iluminatoare Elizabeth Arden
  • Corector Pure Touch
  • Pudra bronzanta Elf
  • Blush Farmasi
  Pentru buze am folosit :
  • Luciu de buze Nyx - nuanta Whipped
  Pentru ochi am folosit :
  • Primer Sephora
  • Farduri :

      P.S:  Probabil stiti de pe facebook  ca m-am vopsit si tuns, dar nu se oberva foarte bine in pozele de mai sus pentru ca am parul cret. Va las o poza sa imi spuneti parerea voastra ! 

    Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

      (\_ _/)♥
      (='.'=)♥ 
      (\_ _/) ♥ 
     Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu