LOTD - Natural pink look + NOTD - Pink waves ♥

sâmbătă, 11 iunie 2011
  Hello my beautis ! 

  Sa nu va suparati pe mine, dar am avut motive intemeiate pentru care am lipsit. Totul e ok acum si o am revenit in forta.
  Astazi va arat un look perfect pentru zilele calduroase (  mai ales diminetile ), cand trebuie sa plecam la scoala/ facultate/serviciu si nu prea avem multa inspiratie, iar apoi un mic NOTD, facut putin mai devreme pe unghiutele mele cu tehnica buretelului, de care sunt foooarte incantata.
  Look-ul de azi e simplu de realizat si cred ca aceste culori se potrivesc pentru mai toate tipurile de ten si ochi. Hope you like it !






  Iar acum vreau sa va arat prima mea experienta cu tehnica buretelului, intr-ale manichiurii.Am vazut acum cateva zile pe un site niste unghiute asemanatoare si tare mult mi-au placut, asa ca astazi am pus manuta pe 3 oje: una alba, un roz deschis si un roz aprins, un buretel si m-am apucat de treaba.
  Daca va plac si vreti sa fac un tutorial, va stau la dispozitie.Abia astept sa incerc o groaza de combinatii : rosu, portocaliu,  si galben , sau poate combinatii de verde si albastru. :x
 


   Va plac ? Voi ati incercat tehnica asta ? Ce combinatii de culori interesante ati folosit ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu