Good to know - ZorileStore.com (Comanda mea + Campanie de testare)

miercuri, 21 martie 2012
Buna fetelor,

Acum aproape o luna de zile va poevsteam pe facebook ca asteptam foarte entuziasmata o comanda de pe ZorileStore.com

Mi-am comandat de acolo urmatoarele lucrusoare:

 Papuci PUMA pentru femei BASIC FLIP WN

 

Papuci PUMA unisex  TROPI CAT TEXTILE CAT

 

Despre serviciile oferite de acest site am doar cuvinte de lauda. Livrarea se face in 48 h de ore de la plasarea comenzii. Eu am fost sunata in 24 h de o domnisoara draguta, pentru a confirma comanda, iar a doua zi coletul a ajuns prin curier rapid Cargus (este singura posibilitate de livrare, dar partea buna este ca nu costa decat 5 lei).

 

 Cat despre produse, am fost la fel de multumita.Numerele au corespuns si mi s-au potrivit perfect. Se observa faptul ca sunt originale. Adidasii din prima poza sunt preferatii mei pentru perioada aceasta si sunt foarte comozi, iar despre papuci (primii sunt ai mei, iar a doua pereche sunt pentru sora mea), abia asteapta sa fie purtati, asa ca ... Sa vina varaaaaaa!!!

 

 In cea de-a doua parte a acestei postari vreau sa va informez de o super campanie initiata de acest site. Pe scurt, acestia ofera 400 de perechi de papuci pentru 400 de bloggeri, spre testare. Cititi aici mai multe detalii despre campania propriu-zisa! 

 

 Aceasta este perechea de papuci (sandalute, mai bine zis) aleasa de catre mine:

Imi plac pentru ca sunt simpli si draguti.

 

 

 


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu