Review & Swatch - Gloss de buze L'Oreal Paris Glam Shine Blush (150-Coral Blush)

duminică, 4 martie 2012
Buna fetelor,

Dintotdeauna mi-au placut nuantele de roz piersica, iar acest gloss este preferatul meu atunci cand  imi amintesc de fructele mele tomnatice preferate: piersicile.


Descrierea oficiala:
Primele gloss-uri care înveselesc buzele ca un fard obrazul !
Culoare veselă : acoperind buzele cu o culoare roz, corai sau violet, tenul se luminează şi se inveseleşte ca şi când aţi fi folosit fard de obraz !
Hidratant şi nelipicios, pentru confort optim.


Parerea mea:
Culoarea sa mi se pare perfecta pentru anotimpul ce tocmai a sosit, primavara, avand o tenta de roz piersica cu particule subtile de sclipici ce dau volum buzelor.
Nu este lipicios si rezistenta sa e de admirat, desi initial m-am indoit de asta facand legatura cu a sa consistenta care e putin mai lichida decat a altor gloss-uri de buze.
Imi place aplicatorul sau si design-ul sau dragut si faptul ca e micut, pentru ca poate fi luat chiar in buzunar.
Are un miros subtil, dar foarte placuuut, care pe mine ma duce cu gandul la primavara.
In perioada aceasta cand se face trecerea de la anotimpul rece la anotimpul cald, eu am foarte mari probleme cu buzele pentru ca sunt foarte deshidratate si au nevoie de ingrijire mai mult ca oricand, mai ales cand ies afara, la aer rece. Acest gloss imi place pentru ca e hidratant si are grija de ele 'la greu', fara sa fie lipicios.

Pret & De unde poate fi achizitionat:
Il puteti cumpara de pe Makeuponline.ro , la pretul de 43,68 lei.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu