Review & Swatch - Blush Fontana Contarini

duminică, 11 martie 2012
Buna fetelor,

Am revenit cu o prezentare a blush-ului meu preferat, blush-ul de la Fontana Contarini, numarul 2.

Descrierea oficiala:

Blush-18 g
Disponibil in 2 nuante.
Se aplica cu o pensula corespunzatoare.
Ofera o culoare deosebita prin combinarea celor 2 culori disponibile in cutie.
Swatch pe mana:

Parerea mea:
Este blush-ul meu preferat, datorita texturii sale si nuantelor care sunt pur si simplu adorabile si care se potrivesc oricarui tip de ten.
Are un miros delicios, dulce, de acadele, bomboane, de iti e mai mare dragul sa il aplici pe fata.
Este foarte rezistent si cea mai folosita nuanta de catre mine din cele doua, este rozul, tinand cont de nuanta deschisa a tenului meu. Imi place sa le folosesc si combinate, pentru look-urile de seara, iar nuanta mai inchisa o folosesc in general pentru machiajul persoanelor mai inchise la ten.
Au un finish satinat, care ofera eleganta look-ului, iar package-ul imi place la nebunie: it's so stylish, si foarte util, in caz ca pleci undeva si nu ai luat oglinda cu tine, poti folosi cutiuta blush-ului pentru ca toata suprafata sa este asemenea unei oglinzi.

Pret & de unde poate fi cumparat:
Poate fi achizitionat de pe site-ul celor de la Fontana Contarini, la pretul de 58 lei (este redus de la  69 lei).


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu