Review & Swatch - Fard de obraz Drama Pink de la PureTouch.ro

marți, 27 martie 2012
Buna fetelor,

Tineti minte obsesia si dragostea mea pentru produsele Pure Touch ? Continua, bineinteles!
Astazi va voi prezenta cel mai delicios fard de obraz (blush, mai pe scurt, daca tot m-am obisnuit sa ii zic asa), care este unul din preferatele mele.

 

 Descriere oficiala a produsului pe site-ul PureTouch.ro:

 Fard de obraz roz-fuchsia, textura foarte usor sidefata. Perfect pentru a fi folosit impreuna cu rujul Vanity Pink, dar potrivit pentru toate tipurile de machiaj vintage sau cu tonuri reci.

Ambalare:

20g volum

Swatch pe mana:

Parerea mea:

Nu cred ca o sa descopar produsul Pure Touch care sa ma dezamageasca, prea curand .. cel putin asta imi dovedeste fiecare produs incercat de la ei, pana acum.
Ii ador culoarea acestui blush, e dementiala, un baby pink pe care adorrrrr sa il port cu machiaje naturale si cu un gloss pe buze, sau sa il asortez unui machiaj de seara, mai indraznet, asortat cu un ruj roz, intr-o nuanta apropiata.
Imi place consistenta sa care pe pometi se vede foarte natural si care nu necesita o maxima blenduire pentru a avea un finish curat si incadrat in restul look-ului.
Se consuma foarte greu(deci fooooarte greu), tinand cont ca este pigmentat nu necesita o cantitate prea mare de produs pentru o aplicare, iar gramajul sau - 20 g volum - este foarte generos.

Pret & de unde poate fi achizitionat:

Costa 39 lei, aceasta minunatie minerala si o puteti achizitiona de pe site-ul PureTouch.ro.

Ce spuneti? Va tenteaza? Eu sunt inebunita dupa el !


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu