Reviews & Swatches - Goodies from www.cosmetics-skincare.co.uk

sâmbătă, 17 martie 2012
Hello girls,

Laura, cea care se ocupa de site-ul http://www.cosmetics-skincare.co.uk/, mi-a trimis spre testare, acum ceva timp, cateva produse dragute despre care va voi vorbi astazi.


Aceasta pensula pentru eyeliner, de la Benefit este o optiune buna pentru tipurile de eyliner crema sau gel, in cazul meu o folosesc pentu aplicarea eyelinerului crema de la Elf. 
Nu este foarte precisa, din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa fie mai subtire pentru a putea trasa linii subtiri si drepte, dar asa cum puteti vedea in swatch-ul de mai sus se descurca cat de cat ok. 
Are un design pretty si manerul are marimea potrivita, nu e nici prea mare, dar nici micuta nu e. 
O puteti achizitiona de aici, la pretul de £5.00.



 Acesta este un gloss pe care ador sa il port la orice tip de machiaj. Este natural si imi place consistenta sa, care este mai fluida decat a oricarui gloss pe care l-am incercat pana acum. Din aceasta cauza, rezistenta sa nu este tocmai punctul sau forte si trebuie aplicat constant.
Este perfect pentru a fi purtat in geanta/in buzunar.
Costa £2.99  si poate fi achizitionat de aici.



Oh, my love! Il iubesc ..
Am numai cuvinte de lauda pentru el incepand de la culoarea lui, care este un special baby pink, pana la rezistenta si mirosul sau. Rezista pe buze pana la 2-3 ore fara nici o problema si miroase B.E.S.T.I.A.L a capsuni cu ciocolata, a dulce, de iti vine sa il mananci.
Cred ca ar arata super pretty pe buzele unei tipe creole, sau bronzate, asa ca abia astept sa vina vara... Pana atunci il pun la pastrat :))
Nu am mai gasit nuanta aceasta pe site, dar am gasit una mai inchisa aici, care costa £1.99.


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu