Review & Swatches - Creion de buze natural Benecos (Sensual Pink & Rosu deschis)

luni, 19 martie 2012
Hello my bunnies,

V-am aratat in postarea trecuta tot doua produse naturale, de la Benecos, iar astazi o sa va prezint doua creioane de buze care imi plac la fel de mult ca si rujurile prezentate ieri.

*  benecos Creion de buze NATURAL sensual pink
 * benecos Creion de buze NATURAL rosu deschis
Descrierea oficiala:
Creionul de buze benecos NATURAL are grija ca buzele tale sa fie perfect conturate si face ca rujul sa stea pe buze mai mult timp.
Cu ceara de albine si vitamina E.
Fara parfum, fara talc.

0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.
Produs certificat BDIH

Ingrediente:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL*, MICA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/ CERA CARNAUBA, HYDROGENATED CASTOR OIL, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/ CANDELILLA CERA, BEESWAX/ CERA ALBA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491), CARMINE (CI 75470), TOCOPHERYL ACETATE, IRON OXIDES (CI 77499), TOCOPHEROL ASCORBYL PALMITATE
* din culturi organice controlate

Continut:
1,13g greutate neta

Swatch:
 
Parerea mea:
Inainte de a avea aceste creioane de buze, recunosc ca nu prea foloseam acest mic artificiu pentru crearea buzelor perfecte ( si nu pentru ca nu as avea nevoie, pentru ca buzelor mele le lipseste conturul natural ). Intr-adevar schimba vizibil aspectul buzelor, si ofera o forma precisa, facand rujul sa reziste mai mult pe buze.
Imi place consistenta lor cremoasa, dar care este foarte rezistenta, iar despre nuante pot sa spun ca imi e asa drag de ele incat le-am purtat aplicate pe toata suprafata buzelor, exact ca un ruj si nimeni nu si-a dat seama de asta. Nuanta Sensual Pink e preferata mea. Obisnuiesc sa aplic un strat de gloss transparent peste si arata suuuper!

Pret & de unde pot fi achizitionate:
Costa 19,5 ron bucata, si pot fi achizitionate de aici(nuanta Sensual Pink), respectiv de aici(Rosu deschis).


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu