Review - Masti de fata Montagne Jeunesse

luni, 5 martie 2012
Hello girls,

Intotdeauna mi-a placut sa ma rasfat cu tot felul de masti, cu arome delicioase, iar mastile de fata de la la Monatgne Jenunesse au devenit preferatele mele de cand le-am descoperit.

Va voi vorbi despre:
  •  Masca pentru curatare cu ciocolata alba
  • Masca exfolianta cu castraveti
  • Masca fierbinte cu vanilie






Masca pentru curatare cu ciocolata alba

Cred ca e una dintre cele mai delicioase masti cu care fata mea a avut onoarea sa fie rasfatata. Miroase delicios si cu greu te poti abtine sa nu te lingi pe degete dupa ce o aplici :)). Lasa fata foarte catifelata si curata pentru mult timp. E o placere sa o aplic in weekend-uri, seara cand ma uit la tv, ma relaxeaza !



Masca exfolianta cu castraveti

Toate cele 3 masti de fata despre care va voi vorbi astazi mi-au placut si nu m-au dezamagit. La aceasta mi-a placut ca este tipul acela de masca ce te invioreaza, cu un miros fresh, placut, numai buna sa te rasfeti intr-o dimineata cand nu ai chef de nimic. Imi place ca trebuie indepartata fara clatire (se dezlipeste) si lasa fata foooarte stralucitoare si cu un aspect sanatos.


 Masca fierbinte cu vanilie

  Ei bine .. Spre surprinderea mea aceasta masca fierbinte, chiar e fierbinte :)) Initial, am crezut ca e doar o denumire sa sune mai 'hot' , 'masca fierbinte cu vanilie', dar de unde ca imediat cum am pus-o pe fata si am masat am inceput sa simt 'fierbineteala' amintita in denumire. A fost prima experienta cu o masca fierbinte, dar mi-a placut foarte tare.
  Miroase delicios si lasa fata extraordinar de catifelata si stralucitoare. Cred ca e preferata mea si o sa o caut pentru a o achizitiona, tenul meu o iubeste (mai ales zona T, care incepuse sa o ia razna in legatura cu secretia de sebum )! Super, 10 din 10 stelute primeste de la mine!

Voi ati incercat pana acum mastile Montagne Jeunesse?
Pe care imi sugerati sa o mai incerc?

P.S: Puteti castiga si voi 3 masti de fata de la Montagne Jeunesse, daca va inscrieti la concursul de pe facebook.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu