Blog Awards + the prize from Miss Z

luni, 21 martie 2011
Hello fetelor ! Imi cer scuze pentru lipsa de activitate,dar poate ati citit prin comentarii am o sinuzita urata cu dureri de tot felul,plus ca mai sunt si in perioada aia care nu ne place noua ( "am musafiri") si nu prea am avut dispozitie de postat !
Am primit zilele astea some blog awards de la doua persoane dragi mie Yoana si LeyaCreations, de la Adyna's,Beauty & other stuff & No name ( madlen) ( uhh .. thanx my beauties :* ) ! Daca am mai omis pe cineva just let me know ..




Iar acum fetelor vreau sa va arat ce norocoasa sunt si ce am primit de la o fata draguta Miss Z pentru ca am fost fericita castigatoare a giveawayului organizat de ea ! :D

Cercei Accessorize
Cercei New look
Eyeshadow duo Wet n Wild
Eyeshadow Farmasi
Lac de unghii Wet n Wild-Candy Purple
Lac de unghii Farmasi
Demachiant Avon 3 in 1
Fixante paillettes glitter eye primer

Multumesc Miss Z :X ..Produsele au ajuns foarte bine si sunt foarte incantata de ele !

P.S.1: Credeti ca pot folosi primerul pentru glitter de la Sephora(ultima poza) ca primer pentru fard ?
P.S.2: Nu uitati sa participati la giveawayul meu !

Pentru detalii despre machiaje,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

14 comentarii:

Ally spunea...

ce bine arata toate produsele !! <3
esti o norocoasa !! :*

sper sa te faci bine cat mai curand !

Honeÿ Bunny spunea...

@ A.M. :
Si eu la fel pana sa incerc Theraflu !
E minunat .. pentru mine si ai mei a fost foarte bun ! Ne prinsese o raceala de numa'numa !

LeyaCreations spunea...

Welcome back>:D<


Cu placere,ma bucur ca iti plac cele doua cadouri din partea mea:)


Cat despre cadourile primite de la Miss Z,vreau sa vad cum se vede oja aia albastra de la Farmasi ca mi se pare foarte frumoasa.Si mai vreau si swatch la fardul de la Farmasi(pe celalalt nu am de unde sa il iau deci...dar fa-l poate pt alte fete)

Iar primerul acela de glitter cred ca merge dar sa pui deasupra lui si putina pudra,asta in cazul in care e cam lipicios.Nu stiu,e doar o parere:-??


Pupici multi:-*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa:
Mersiii ! :*
Sa stiic a nu sunt eu norocoasa de fel,dar si atunci cand castig ,castig nu gluma :X !

Ana Maria P. spunea...

Bine ai revenit!!!>:D<
eu vreau sa vad cu arata oja Wet n Wild.
De cand am vazut-o la Miss Z.
Te pup si sper ca te simti mai bine:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
Mersi Ana ! :*
Maine o sa vi le arat pe toate ...imi pare rau ca nu am facut asta de azi,dar am venit destul de obosita acasa si fara chef !
E foarte faina nuanta e un verde pal cu reflexii in el..imi place mult !
Deabia astept sa il vad si eu pe unghii si pe acesta si pe cel de la Farmasi ! :*
Pup

LeyaCreations spunea...

AHAAAA!Te-am prins.aduci modificari blogului:))

Nimic nu-mi scapa:))

Pupici:-*

Honeÿ Bunny spunea...

@Draga mea Leya : :))
Haha ..>:D<
Nu draga mea..nu il schimb pentru ca nu am timp!
Mi-ar placea sa-l fac mai 'altfel',dar nu acum !
Acum gasisem pe net niste templaturi si vroiam sa vad cum ar arata "honey'bunny al meu ' total schimbat ! :))
Pupici !
Sper ca ai gasit ceva in mail !

Ancka spunea...

Super tare :D.. sa le folosesti cu placere
si eu vreau sa ne arati cum arata pe unghii nuanta wet n wild, arata bestial din poza respectiva, sper sa vina si pe unghii bine

am si eu demachiantul de la avon.. mie imi place mult, nu-l poti folosi si pt ochi dar in rest mi se pare in regula:D

P.S. Insanatosire grabnica :*:*

Madlen spunea...

sa le folosesti cu placere si sa te faci bine:*.prima pereche de cercei sunt super:X.Ai primit si de la mine blog awardul(dar cum nu mi citesti blogul unde sa stii?>:P..bad girl)..haha glm:P..te pup:*

maddailade spunea...

Insanatosire grabnica si felicitari pentru cele primite! Sa le folosesti cu placere!
Te rog sa faci un review la fardul de pleoape wet&wild!:*

Irynuk spunea...

Sa le folosesti cu placere!

MyaBeauty spunea...

Felicitari, sa le folosesti cu placere :).

Denisa spunea...

a da am uitat sa iti spun ca eu folosesc acelasi primer de la sephora ca baza! si e bun :):*

Trimiteți un comentariu