LOTD - Sweet March ♥‿♥

marți, 1 martie 2011
    La multi ani de Martisor fetelor ! Sunt foarte fericita astazi...afara tot zapada e,dar e prima zi dupa multa vreme cand e soareeeee !!  Nu conteaza cum este vremea, important este ca-n suflet sa fie primavara!
   Am primit foarte multe martisoare,poate o sa le fac o poza sa vedeti ce dragute sunt,iar de la prietenul meu am primit o brosa superba ! :D
    Incep luna Martie printr-un look pe care l-am purtat azi la scoala ( de obicei la scoala nu ma machiez,dar la zile speciale ca aceasta am facut o exceptie) ! Am folosit culori caracteristice Martisorului si amplasamentul culorilor este destul de simplut !



     Sper sa va placa si mai fac un mic anunt : pe 8 martie veti avea o surpriza din partea mea !  Va multumesc ca ma urmariti si pentru toate comentariile voastre frumoase ! O primavara frumoasa va doresc !

    Pentru detalii despre machiaje,cereri,propuneri ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny! 

14 comentarii:

LAURA spunea...

O primavara frumoasa sa ai.E foarte dragut machiajul, simplu si de efect.Te pup!

Andreea♥ spunea...

O primavara frumoasa! Imi place machiajul! Pupici

Honeÿ Bunny spunea...

@ Laura,Andreea♥ : Multumesc mult fetelor ! La fel va doresc si eu voua ! :*:* Sa fiti fericite ! >:D<

Adina spunea...

Un look vesel, super pt 1 martie :x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Adina : Thank you ! 1 martie si in toata luna martie e foarte indragita de mine ! pupici

Denisa spunea...

o primavara cat mai superba si linistita sa ai!:* te puup!
imi place machijul, foarte soft:)

claudia spunea...

foarte frumos, natural ;)! :* happy martisor!

LittleD. spunea...

E forte dragut, exact de scoala :D.
Te face sa arati foarte fresh.

Pupici!
P.S. - ce as vrea eu sa am ochii tai :D

Ally spunea...

un machiaj superb, asa simplu cum imi place mie <3
sa ai o primavara fericita <3

Gya spunea...

Foarte frumos machiajul:*Imi place mult:XSimplu dar cu ceva aparte:X

Anda Zelenca spunea...

Imi place, e foarte delicat!:)
Pupicei!

O primavara superba iti doresc!:*

MarinaA spunea...

Ce draguta estiiiiiii!! foarte frumos machiajul

Ana Maria P. spunea...

Avem aceeasi culoare la ochi!din pacate am tenul putin mai creol(nu alb ca al tau) si nu prinde prea bine rozul.
Dar ce-mi place cel mai mult e rujul!e o culoare atat de frumoasa si de subtila!
O primavara cat mai insorita!

Honeÿ Bunny spunea...

@ ana Maria P. : Multumesc pentru follow !
Ma bucur ca avem aceeasi culoare a ochilor ..si nu zi din pacate ca ai tenul mai inchis,pentru ca eu chiar mi-as fi dorit sa am tenul mai inchis..urasc faptul ca sunt alba ca laptele,dar astept sa vina vara sa ma bronzez putin! :(
Si mie imi place foarte tare rujul !
O primavara frumoasa sa ai si tu ! Te pup si te mai astept ! >:D<

Trimiteți un comentariu