LOTD - Tutti Frutti Make-up ♥

joi, 17 martie 2011
Hello fetelor ! Ma bucur ca  va place giveawayul meu si ma bucur ca deja am atatea participari !
Azi desi ploua cand am venit de la scoala aveam chef de multa,multa culoare ( de aici si numele ) :)) asa ca m-am apucat de colorat,ochi bineinteles !
Ca de obicei nu am avut nimic planificat,stiam doar ca vreau sa fie colorat ! Am pus toate culorile care mi-au venit in minte si asa a iesit " tutti frutti" !
Sper sa va placa ! :*





(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

47 comentarii:

irina spunea...

<3

Honeÿ Bunny spunea...

@ irina : ♥

Ana Maria P. spunea...

parca esti o zana!!!imi aduci aminte de desenul disney cu tinkerbell(nu stiu sigur daca asa se scrie).:)
Si la mine a plouat aastazi...dar e bine ca esti intr-o dispozitie buna.

Ana Maria P. spunea...

Cu ce ti-ai facut parul sa-ti stea asa frumos ondulat?!?!eu ma tot chinui si nu sta deloc:( am firul extrem de moale si alunecos

Honeÿ Bunny spunea...

@ Andreea♥ : thanks Andreea ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
You make me blush .. :">
Mi s-a mai zis ca seman cu Bugs Bunny,cu inca un soricel din desene :)) (chit chit) ,dar cu Tinkerbell nimeni :X !
Am fost schimbatoare azi ca vremea :)) ...M-am trezit prost dispusa ( iarasi nu a sunat ceasul .. si m-am grabit ingrozitor sa plec la scoala ),iar apoi m-am bine dispus la scoala si am tinut-o numai in rasete ! :*
Sper ca si tu ai avut o zi buna !
Multumesc pentru complimente !
Ma faci mereu sa zambesc ! >:D<
Te pup !

yoana spunea...

nici nu se putea sa iasa altfel decat perfect, super, just frutti..pupici..

Ana Maria P. spunea...

Saru'mana!!!bunny scump.

Honeÿ Bunny spunea...

yoana :
Multumesc sweetie ! :X
Maine suntem amandoua in investigatii ! Si eu ma duc la un control..la un tomograf,ieri nu puteam nici sa imi intorc capul ..aveam toata partea stanga umflata pentru ca ma tras curent si am avut dureri groaznice de cap! :( ..ufff ..ce ne mai e si cu vremea asta !
P.S. : maine astept raspunsul :-$ !
pupiciiiiiiiiiii

A.M. spunea...

ce dulcica esti! ai un zambet foarte frumos si iti sta foarte bine cu parul ondulat :)

Irynuk spunea...

foarte frumos!!!
Esti o frumoasa
:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. : Cu placere draga mea ! :*:*

Madlen spunea...

foarte frumos machiajul iar tu esti o papusa:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ A.M :
Multumesc mult ! Acum e ondulat de mine cu placa,dar pentru ca va place o sa il las natural (ondulat-cret) mai mult timp pentru ca ii fac si lui bine ..nu il mai supun la temperaturi mari ca atunci cand folosesc placa ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Irynuk :
Mersi frumos ! :*:*:* Esti o draguta ca de obicei .. >:D<

Honeÿ Bunny spunea...

@ Madlen :
Multumesc de complimente si ma bucur ca iti place ! pupici

Denisa spunea...

super dragut machiajul!! esti o frumusica>:D<

Miss Z spunea...

arati ca o papusa!!! :*

Federova spunea...

Esti dragalasa :*

Adina spunea...

Ce frumoooos :x, love it :x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Federova :
Mersi Ioana !
:*:*:*

Not Beautiful Enough spunea...

Foarte dragut machiajul, iti sta bine, very cute!

Mad@ spunea...

Foarte frumos, e adorabil :X :D ești foarte simpatică, mai ales ca zâmbești în toate pozele ;)) :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Not Beautiful Enough :
Ma bucur ca va place !
Multumesc frumos pentru complimente ! :*

bondarica spunea...

ai un zambet superb...
sincer..esti una din putinele fete care nu cred ca au nevoie de make-up pentru a fi frumoase...:X

colourful.makeup spunea...

Just love it! :X

Honeÿ Bunny spunea...

@ colourful.makeup :
Thank you girl ! >:D<

Ally spunea...

cat de scumpaaaaa esti ! <3
imi place la nebunie cum ti-ai facut parul !!
superb machiajul <3

Byutzika spunea...

E foarte dragut machiajul. Tu cu ce aplici fdt de la maybelline? Si eu am la fel..il aplic cu o pensula pt. fdt dar parca nu sunt foarte multumita. Te pup!:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Byutzika :
Hei ! Multumesc ! :*
Eu aplic fondul de ten cu degetele si cel spuma si cel lichid !
Te pup !

Byutzika spunea...

Hmm..cred ca o sa incerc si eu sa`l aplic asa cum zici, sper sa nu ramana prea incarcat tenul:D

Diana (boonDY) spunea...

E foarte foarte dragut si primavaratic lookul. Mie asta imi inspira. Si parul e foarte sweet si in ton. Ma face sa ma gandesc la flower-power, soare si stare de bine.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Byutzika :
Eu zic ca e mai bine cu degetele,cu pensula eu nu am incercat,dar sunt multumita asa !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Diana (boonDY) :
Multumesc tare mult Diana ! :X Ma bucur ca iti place ! Numai eu m-am gandit la Tutti Frutti :)) ! :* Pupici

LeyaCreations spunea...

39 de comentarii si eu sunt la coada:O:O:O....me sad:(abia am ajuns de la facultate.Prin urmare imi cer scuze ca vad abia acum:(


Bineinteles ca imi place imchiajul,imi place si parul cum iti sta,mie imi rezista putin cand il fac asa.Nu stiu daca e de vina parul meu sau felul in care il fac.Desi cred ca a doua varianta e mai plauzibila.Mult noroc cu analizele de maine:-*


Eu ma cam gandesc serios daca sa mai tin blogul sau nu.I-am promis unei fete ca voi organiza un giveaway impreuna cu ea asa ca trebuie sa imi tin promisiunea.Apoi ce voi face cu el nu stiu sincer.Cred ca sunt putin cam dezamagita de mine.Adica eram incantata la inceput dar acum parca nu stiu,simt ca am un blog printre alte sute de bloguri si nu am nimic special pe el.


Oricum...pupici:-*Ma bucur ca merge bine giveaway-ul

LeyaCreations spunea...

Inteleg ce vreau sa zici si multumesc pentru incurajari.Dar totul e cam ca intr-o dieta sa zicem.La inceput esti incantata si pusa pe fapte.Mananci altfel,faci exercitii si speri ca vei da jos un numar de kilograme.Si apoi ajungi pe cantar si realizezi ca nu ai dat jus cat credeai si normal ca ti se duce din elan.Deja iti vine sa renunti sau macar sa "trisezi" si sa sari peste anumite exercitii,sa mai mananci dupa 19...lucruri de-astea.

Si oricum tu ai si o anumita carisma pe care o vede toata lumea si nu oricine o are.Eu nu o am de exemplu:))

Oricum cred ca giveaway-ul va incepe pe 21 si va dura o luna.Am sa mai astept apoi cam o saptamana cred ca vad ce se petrece in timpul acela,daca ma mai urmareste lumea sau nu.Oricum ar fi eu tot am sa intru pe blogul tau.Promit:):-*

miha.ela spunea...

Foarte dragut,si eu aplic cu degetele fondul de ten :)

Iulia C spunea...

cam cum poti sa fii atat de simpatica?

Honeÿ Bunny spunea...

@ Mihaela :
Multumesc ! :*
Si mie mi s epare cea mai buna metoda pentru ca pot sa aplic fondul mai usor pe toata fata si in locuri in care cu buretelul,sau cu pensula nu poti ajunge asa usor fara sa iti muradresti,parul sau eu mai stiu ce!
O seara buna !
te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ Iulia C. :
Uff..ce imi faceti voi !!! :">
Mersiii mult de tot !
Nu fac nimic special pentru asta,asa ma consideri tu si iti multumesc !
Multi pupicei ! :*

Stilistele spunea...

hey! ai un curcubeu pe pleoape! so sweet!!!

Magical MakeUp spunea...

you are so sweet!!!i love the look:)kiss*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Alexandra :
Mersi Ale ! :*
Stii vorba aia : Pai ori e primavara,ori nu mai e ..dar din pacate acum nu pare ..uff ploile astea !

Ancka spunea...

ce scumpica esti:x
si imi place machiajul, combinatiile pe care le-ai facut te prind chiar foarte bine:D.. si te duce cu gandul la vara direct.. ceea ce e un lucru bun, pentru ca, cu totii asteptam sa vina primavara, respetiv vara :X

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ancka :
:"> Multumesc !
Sa stii ca sunt tare nerabdatoare ! SA vina varaaaaa !!! >:D< Pupici

Honeÿ Bunny spunea...

@ dalyda :
Gata Daly,s-a rezolvat !
Te uramresc si eu !
Te pup

LittleD. spunea...

Uhh, chiar ma introduce in atmosfera de vara :).
Te prind foarte bine genul acesta de machiaje finute si colorate.
Plus, imi place foarte mult nuanta de pe buze.
Pupici!

Trimiteți un comentariu