❀ Honeÿ Bunny & un giveaway primăvăratic ❀

marți, 15 martie 2011



CLOSED !
   Ce fac fetele mele ? V-am amenintat de ceva timp cu o surpriza,asa ca a venit timpul sa aflati despre ce este vorba ! PRIMUL MEU GIVEAWAY ... :D Ce parere aveti ? Sper sa fiti incantate si sa participati in numar cat mai mare !
Motivul este acela de a va multumi ca imi sunteti aproape si ma sustineti in ceea ce fac !
Sa trecem la subiect .. Nu vreau sa va impun multe reguli ca sa va fie mai facila participarea !
Cele 3 premii ale acestui giveaway sunt oferite de mine,de Farmec si Elf Cosmetics.Multumesc celor doi sponsori !
PREMIUL I 
Contine :
- colier Avon-Eternal Love
-Pudra bronzanta Elf -nuanta Honey
-Corector Elf - nuanta Rosy beige
-Luciu De Buze Hypershine – Super StralucireElf - nuanta Joy


- lant margele metal si lemn
-ruj Elf nuanta Posh
-Crema Iluminatoare Pentru Fata – Pometi, Ochi, Buze E;f - nuanta Citrus

- 2 coliere margele rosu & negru
-Luciu De Buze Super Glossy Spf 15- nuanta Mauve Luxe
-Baton 3 In 1 Pentru Ochi, Buze, Fata Elf - nuanta Lilac Petal


Regulile pe care trebuie sa le respectati sunt urmatoarele :
1.Trebuie sa fiti din Romania
2.Sa ma urmariti prin GFC ( in dreapta blogului gasiti casuta cu Persoane Interesate )
3.Sa dati like paginii de facebook Farmec ( aici ) si daca aveti placerea sa dati un like si in casuta din partea dreapta a blogului cu pagina mea de facebook
4.Sa scrieti o postare despre giveawayul organizat de mine pe blogul vostru cu numele "❀ Honeÿ Bunny & un giveaway primăvăratic ❀" si sa atasati si o poza cu premiile ! 
5.Trebuie sa-mi lasati intr-un comentariu la aceasta postare urmatoarele lucruri :
  ❀ Numele cu care ma urmariti prin GFC si cu care ati dat like paginii de facebook.
  ❀ Raspunsul la una din intrebarile : Cum preveniti aparitia cosurilor ? SAU Ce va place/displace la mine pe blog ?
   ❀ Linkul postarii despre giveawayul meu pe blogul vostru !

Giveawayul incepe astazi,15.03.2011 si se incheie pe 2.04.2011 (ca nu cumva sa credeti ca e o pacaleala de 1 aprilie :)) )
Pentru a va lua in considerare participarea trebuie sa respectati ce am mentionat mai sus ( like'ul paginii mele de facebook este optional ) !
Castigatoarele le voi alege cu ajutorul deja vestitului random.org !
Puteti participa chiar daca nu aveti blog,dar trebuie sa ma urmariti prin GFC !
Multa bafta va doresc !
 CLOSED !  
Pentru nelamuriri nu ezitati sa ma contactati la : charmy_bunny@yahoo.com 


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

50 comentarii:

Ana Maria P. spunea...

Ce frumos ai aranjat premiile!sunt chiar impresionata, iar florile arata super.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. : Multumesc mult si astept si inscrierea ta daca vei avea placerea ! pupici

modniza spunea...

Pisor,te felicit cu primul tau giveaway!succes!eu nu particip ,las pe fete mai tinere.te pup.

Madlen spunea...

hello.te urmaresc cu numele de madalinasiescu si pe facebook am dat like saptamana trecuta la cei de la farmec cu numele de mada madalina.am postat aici:http://mada-noname.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
si raspunsul la prima intrebare cum previn cosurile este prin demachierea zilnica,apoi ma dau cu zineryt si cu baton corector peste.si in ul;tima vreme nu prea mi-au aparut din fericire.Iar la blog imi place tot.sper doar sa faci machiaje mai multe,mai colorate si vesele pentru ca tu esti tare draguta si finuta si un machiaj discret,dar colorat te ar prinde bine:*...kisses

Honeÿ Bunny spunea...

@ modniza :
Sarumana !
multumesc tare mult pentru incurajari si poate data viitoare si participati ! >:D< va pup

LittleD. spunea...

Multumim pentru giveaway :D. Toate premiile arata super!

1. Adina Helen Florescu - GFC + FB Farmec + FB Honey Boney

2. Cum preveniti aparitia cosurilor?
In primul rand incerc sa am grija la alimentatie, plus incerc sa beau cat mai multa apa.

Imi curat zilnic tenul:
- dimineata cu un gel de curatare bazat pe extract de alge marine care are efect matifiant si controleaza sebumul
- cand vin acasa am grija sa imi demachiez, tonifiez si hidratez tenul
- seara imi curat tenul cu un gel exfoliant

Deobicei, daca nu sar vreun pas, tenul imi ramane curat.

3. Am realizat un banner cu link activ ce directioneaza cititorii catre acest post si am folosit prima poza :) - www.littled.mug.ro

Succes tuturor!

ashtray heart spunea...

te urmaresc cu ash.hrto6 prin gfc:)
felicitari pentru cum ai aranjat premiile:d
Pe blog ma deranjeaza oarecum dar nu-mi displace fontul scrisului,in rest toate bune si mai ales frumoase.
email:ash.hrt06@yahoo.com

morphine spunea...

GFC:morphine
Mail:winnie_thebest{at}yahoo{punct]com
Facebook(ambele): KKinga Kinga
Blog:http://notdoctorhouse.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
Cum previn aparitia cosurilor?
Am avut f multe probleme de acest gen..bine nu f grave,dar totusi,destule.Domnu` dr mi-a recomandat spuma sau ce-o fi (nu le am cu numele produselor:D ) de la ivatherm, isotrexin gel si b.p.o. combustin.
Cam atat,dar asta nu e chiar previnere,caci deja erau cand am inceput sa folosesc astea:D..:(

Kisses!

Ana Maria P. spunea...

Bunny, nu gasesc casuta la care sa dau like la pagina ta de facebook.:(ma tot chinui de aseara:))

dedeea spunea...

Buna:* Te urmaresc cu numele Dedeea iar aici am postat despre giveaway:
http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
Am dat like cu numele Iulia Hpyend.:)
Nu voi putea sa raspund la prima intrebare deoarece nu am cosuri,imi apar foarte rar,cate 1,2..si practic nu fac nimic pentru a le preveni.Imi urmez ritualul meu de ingrijire zilnica.Voi alege sa raspund astfel la a doua intrebare.
Imi plac foarte mult machiajele,sunt atat de colorate si atat de finute si bine realizate.:)
Mi-as dori sa faci si niste tutoriale.M-as ajuta mai mult sa inteleg:*

Te pup si felicitari pentru giveaway>;d<

Alexandra spunea...

Ce giveaway frumos! Multumim! :***

Te urmaresc prin Alexandra, am dat like paginii Farmec si ale tale (Alexandra Zeres), am postat aici: http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com/2011/03/tag-i-love-blogging-30-day-challenge.html

Raspunsul la prima intrebare, cum previn aparitia cosurilor: demachiere, exfoliere, tratament cu Zineryt! Dar mai multe poti afla aici: http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com/2010/08/ways-to-prevent-and-cure-acne.html

Pup si mersi inca o data pt acest giveaway! :*

Ana Maria P. spunea...

Bunny norocos ce esti!ai castigat giveaway-ul de la MissZ!!!

Honeÿ Bunny spunea...

@ Draga mea LEya :
Thank you sweetieeeeeeee !!!!!
Eu zic sa fi mai optimista ca nici eu nu ma asteptam si azi am aflat ca ma castigat un supe rgiveaway a lui Miss Z :X si sunt tare,tare happy !
Multumesc ca te-ai inscris ! Pupici dulci

Honeÿ Bunny spunea...

@ LittleD. :
Multumesc eu scumpo pentru participare !
Ai indeplinit toate conditile si acum doar bafta iti mai urez ! te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ ashtray heart :
Multumesc si ma bucur ca iti place !
Legat de scris o sa ma gandesc daca o sa-l modific :* !
Multumesc pentru pareri si pentru participare !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Alexandra :
Thanx Alexxxx !!!
Ma bucur ca ai participat ... kisses

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
:X yeppyyy..mersi ca m-ai anuntat !
Am vazut si eu mai devereme !
Sunt foarte super mega happy !
Te pup !

Ana Maria P. spunea...

Ce s-a intamplat cu fontul scrisului?!?!...nu-mi place cel nou:)) e prea "rece".
Si lamureste-ma unde gasesc butonul pentru Like pe Facebook-ul tau

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
Scuze pentru intazriere,dar ma munceam sa fac sa imi apara din nou casuta cu facebookul ca pur si simplu imi disparuse peste noapte ... M-am si speriat ! :))
Fontul am vrut sa il schimb pentru ca o fata mi`a spus ca nu ii place pentru ca nu se intelege scrisul ! Incerc sa gasesc unul mai pe placul meu .. tot fac incercari ! Sa vedem pe care o sa-l las ...
Apropo .. te-ar deranja daca as lasa scrisul pe culoarea asta roz si sa nu`l mai pun pe negru ?
Te pup

Ana Maria P. spunea...

Tu esti o scumpa!Iar eu sunt mandra cu bucla mea:))
O dupa amiaza frumoasa!Si abia astept tutorialele de care ziceai!te pup si eu pe tine, si pe motan ca tare mi-e simpatic.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
Yeppyyy .. ! Ma bucur ca iti place !
Ti-am spus ca asa o sa-l las :)) ... Si mie imi plac buclele ! :X
Te pupam si noi pe tine,dar mai mult eu pentru ca Mickey e dupa gagici ..m-a lasat singurica ! :D
O zi frumoasa in continuare si tie ! >:D<

Dianaaaaa spunea...

nu gasesc casuta cu "like" pentru farmec [facebook]. unde a disparuuut?:)) sau nu o vad eu?:))

Honeÿ Bunny spunea...

@ Dianaaaaa :
Nu exista o casuta pentru facebookul firmei Farmec la mine pe profil,in paranteza unde scrie "aici" este linkul paginii de facebook caruia trebuie sa ii dai like .

Mad@ spunea...

Buna! :) Ce giveaway simpatic și așezarea produselor este adorabile ;))
Am postat si eu despre giveaway aici: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html, te urmaresc prin GFC cu numele Mad@, si am dat like pe facebook la ambele pagini acuma cateva zile cu numele Madalina Alexandra Vicol :).
Voi răspunde la a doua întrebare: "Ce va place/displace la mine pe blog ?"
In primul rand îmi place aspectul blogului, este foarte drăgălaș si parca te atrage :) sa-l citești.
Ti-am răsfoit blogul si mi-au plăcut postările cu LOTD, ideile de make-up pe care le faci si pozele simpatice cu tine :). Am văzut ca ai si cateva postări cu sfaturi sau produse pe care le-ai încercat si ti-au plăcut si ar trebui sa faci mai multe postări de acest gen, deoarece ai un mod plăcut de a descrie. Nu am nimic de obiectat, ai un blog drăguț si te voi urmări cu placere :D
Bafta tuturor fetelor si o primăvară superbă :) :*:*

Dianaaaaa spunea...

bunny, am inteles asta. problema era ca nu gaseam casuta de "like" pe pagina de facebook a firmei Farmec. insa abia acum am observat ca eu dadusem like de mai demult si d`aia nu mai aparea:)))
te urmaresc prin GFC cu numele de emo_kid_yoo
numele cu care urmaresc pagina de facebook a firmei si, a ta este Di Ana.
si acuum: eu sunt fericita posesoare a unui ten in care cosurile apar doar ocazional, cele mai multe inaintea "perioadei lunare" ca sa spun asa:)) insa nici atunci nu le suport. am grija sa ma spal in fiecare seara pe fata, sa ma demachiez, chiar daca in ziua respectiva nu am purtat machiaj deoarece se depune foarte mult praf care astupa porii si duce la aparitia "omuletzilor":)) cred ca asta este unul dintre pasii cei mai importanti pentru prevenirea cosurilor. :)

cLyyy0 spunea...

buna
te urmaresc cu numele: εїз Li Li εїз
am dat like cu numele Liliana B
previn aparitia cosurilor folosind crema keracnyl
postul de pe blog: http://pulberedediamant.wordpress.com/2011/03/17/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic/

Alexandra spunea...

Am avut si eu produsele de la Gerovital anti acnee si sunt chiar bune. Foarte generos giveaway-ul tau !
pupici

miha.ela spunea...

Buna,
GFC: miha.ela
mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
Facebook(ambele): mihaela pojogu
Blog: http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html
Cum previn aparitia cosurilor?
Legume+fructe+o ingrijire cat mai corecta si constanta a pielii, ar trebui sa beau si mai multa apa, inca lucrez la acest aspect, ah..si dulciurile consumate moderat.

Mersi si o zi buna ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Alexandra :
Super !
Si prietenul meu foloseste pentru ca el are probleme cu acneea si sunt foarte bune !
Nu e atat de generos giveawayul pe cat as fi vrut eu !
Astept sa te inscri daca ai placerea !
Te pup!

Honeÿ Bunny spunea...

@ miha.ela :
Buna Miha !
Multumesc pentru participare si tie !
Ma bucur ca ai ales sa raspunzi la acea intrebare si sunt de acord cu ce ai zis ! :*
te pup

maddailade spunea...

Te urmaresc de destul de putin timp, insa pot spune ca imi face placere sa vin aici, pe blogul tau. "Atmosfera" este roz, jucausa, primitoare, iar posturile tale ma binedispun si ma inspira de cele mai multe ori.
Te urmaresc cu numele: maddailade, am dat like pe Facebook: Madda Ilade si am postat aici despre giveaway: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html

Honeÿ Bunny spunea...

@ maddailade :
Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si pentru participare !
Te pup !

beauty-s spunea...

scuze am uitat sa zic in comentariu cum previn aparitia cosurilor:ma demachiez in fiecare seara chiar daca nu am fost machiata ,sunt foarte atenta la ce produse folosesc ,si am o alimentatie sanatoasa :)

Ancka spunea...

Buna.. interesant giveaway, vreau sa particip si eu:D

Te urmaresc prin GFC cu numele ancka, iar pe facebook am dat like cu numele: Ancka Anculici

Am sa raspund la amandou intrebari, si am sa incep cu prima intrebare: cum previn aparitia cosurilor. Incerc sa scap de cosuri folosind zineryt, evident ca mai apar din cand in cand, dar la mine zineryt a functionat foarte bine inca de prima data :) plus ca ma demachiez in fiecare seara si evit de obicei fondul de ten pe timp de vara.
La cea de-a doua intrebare, imi place blogul tau pentru ca are personalitate si este primitor si de inspiratie. Si eu as vrea mai multe postari cu machiaje, ce folosesti si ce ne recomanzi:D

Iti multumesc. Bafta tuturor!!

Pupici

A.M. spunea...

buna!
te urmatesc prin GFC ca A.M.S.
am postat despre giveaway aici: http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html

degeaba ma chinui sa previn aparatia cosurilor pentru ca ele nu ma asculta si mai ales in perioada urat a lunii isi fac aparatia cu inversunare. sufar din cauza lor acum, la 24 de ani, mai rau ca la 18 :)) mi se intampla sa-mi mai apara din cauza apei cand plec undeva. cand ma scot rau de tot din sarite, tamponez zona cu apa in care am dizolvat o aspirina.
blogul tau imi place, poate niste postari mai dese n-are strica :D un singur lucru as vrea sa-ti spun, fara sa te superi pe mine... fontul folosit ma oboseste. imi fug ochii si trebuie sa ma concentrez pe cuvinte ca sa pot citi. nu din cauza formei ci mai mult din lipsa spatiilor colorate la fiecare litera. cred ca intelegi ce vreau sa zic :)
multumim pentru giveaway! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ beauty-s :
Uii ..ma bucur ! Sper sa le si castigi ! Bafta iti doresc !
Mersic pentru participare ! te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ancka :
Multumesc pentru participare si cuvintele frumoase !
Am luat atitudine la ce ai spus si am inceput deja..poti vedea postarea de azi ! :*
te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ sunshine :
Ma bucur mult sa aud asta !
Toata lumea lauda Zynerytul :D ,e de bine atunci !
Te pup ! Mersi de participare !

Honeÿ Bunny spunea...

@ A.M. :
Buna Anca si aici ! :*
Ma bucur ca ai participat !
Imi pare rau ca te chinuie cosurile astea..vad ce inseamna la prietenul meu ca el nu le suporta absolut deloc !
Si mie imi ies in perioada aia si nu am ce sa le fac.. Dar de obicei imi mai aduce prietenul crema de la FArmec (cea care e pusa si in joc la giveawayul meu ) ,imi dau pe respectivul cos si mi-l usuca peste noapte ! E foarte buna !
O sa incerc sa postez cat de des pot,dar vezi tu am si scoala si e prioritara fata de blog ! :*
Nu ma supar ca mi-ai spus de font,dar nu prea am intele sce vrei tu sa zici " lipsa spatiilor colorate" :-? !
Te pup :*

andreeabacau spunea...

buna,
gfc:andreeabacau
am postat p blog:http://andreeabacau.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
facebook:Yady Deea
Pentru a preveni aparitia cosurilor folosesc gelul de curatare si crema sebo-reglatoare Gerovital

Adinapup spunea...

Daca nu am facebook si nu pot sa dau like pe pagina Farmec nu ma pot inscrie, asa-i? :(

Matzzza`s profile spunea...

Buna!
GFC: Matzzza.
FB: Adde Apostrophe.
Am postat http://matzzzza.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html .
Iubesc culorile vii ale acestui blog,scrisul si tot ce tine de beauty :),ins chimb tu, chiar aduci acea stare de spirit cu zambetul tau frumos!!

Felicitari pt blog!


Matzzza!

A.M. spunea...

m-am gandit eu ca m-am exprimat aiurea in tramvai :))
cand am zis de "lipsa spatiilor colorate" ma refeream la urmatorul aspect. luam de exemplu litera " f ". litera nu e plina ca sa zic asa, daca te uiti o sa vezi ca are niste puncte albe in anumite zone (la bucla de sus). personal, acest aspect mi se pare cam obositor. forma literelor nu ma deranjeaza. am avut o perioada in liceu cand scriam la modul asta :))
a fost doar o sugestie, nu trebuie sa-ti schimbi preferintele pentru mine, da? :) dar cine vrea sa citeasca postarile tale, le citeste oricum, nu? asa ca stai linistita ca eu oricum iti voi citi in continuare postarile indiferent de fontul folosit ;)
si te felicit pentru faptul ca te ocupi serios de scoala. bravo! asa si trebuie! cand o sa fii in vacanta se vor schimba lucrurile,nu?
insanatosire grabnica! :*

dalyda spunea...

Buna!:*
GFC:dalyda
mail:dalyda.makeup@yahoo.com
blog: http://dalyda.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
Fbook: dede dalida
..Nu prea am prob cu cosurile,asa k nu prea am ce sa previn:D...La tine imi place tot,sincer!..pari un om minunat si plin de viata iar blogul la fel:D

Oana P. spunea...

Buna ! As dori si eu sa particip .. te urmaresc cu numele Oana P. , imi pare rau dar facebook nu am (sper sa nu fie vreo problema :-s ) ,aici am scris despre giveaway : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-primul-ei-giveaway.html ,iar eu voi alege sa raspund la cea de-a doua intrebare pusa de tine ! La blogul tau imi place aspectul,imi place ca esti o persoana draguta cu toata lumea,iar de displacut nu pot sa zic decat ca as vrea sa vad mai multe reviewuri ,prezentari de produse si cam atat ! :D Multumesc pentru sansa ... te pup

cristinamar spunea...

Te urmaresc cu numele cristinamar. Am dat like pe facebook cu numele Cristina Dragnea. Am postat despre giveaway aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html
Cosuri nu prea am, nu am avut nici in adolescenta decat putine. De la o vreme am descoperit produsele cosmetice organice, si pot sa spun ca-mi place un sapun cu argila si praf de carbune care este bun pentru indepartarea punctelor negre si pentru uscarea cosurilor.

Madalina spunea...

Buna:*M-am hotarat si eu sa particip la acest dragutz concurs.
Am ales sa raspund la cea de-a doua intrebare:Nu pot sa spun ca am avut foarte mari probleme cu cosurile,insa,ca orice fata,am un mic ritual.Folosesc in fiecare seara lotiune demachianta si un gel de curatare,uramt de o lotiune tonica.Iar o data pe saptamana folosesc o masca pentru hidratare.Asta este tot,cand mai apare vreunul folosesc un baton corector pentru pete si cosuri,de la Avon.Asta e tot:)

Te urmaresc prin GFC cu numele de Gossip City,si am publicat pe blogul meu o postare aici:http://madalinabeauty.blogspot.com/2011/03/giveaway-from-honey-bunny.html

Profit de ocazie sa iti spun ca te urmaresc de mult timp,si eu tocmai am facut primii pasi in blogosfera,si sper ca tu sa fi printre primele mele cititoare.Te pup,si mult succes in continuare!

Miu Miu spunea...

buna. nu pot sa spune ca m-am hotarat sa particip pt ca imediat ce l-am vazut m-am apucat de treaba :)))

am dat like la ambele pagini
te urmaresc prin gfc as andrewtza_luv
email: andrewtza_luv@yahoo.com
am postat aici: inclusivpoza.
http://shoeper-women.blogspot.com/2011/03/first-blog-giveaway.html

eu abia am inceput sa postez pe blogul meu, si imi place la nebunie. pana acum nu va puteam urmarii ca acum :D

kisses

Ally spunea...

Eu te urmaresc prin GFC cu numele de Elena-Alina Popa si am dat like pe facebook si tie si firmei tot cu acest nume.Am postat si pe blog : http://theuniqueally.blogspot.com/ .

Voi raspunde la a doua intrebare.Ce va place/displace la mine pe blog ?
Esti foarte draguta si faci cele mai frumoase machiaje. Ceea ce-mi mai place la tine este ca parul tau intotdeauna arata foarte bine si ca mereu esti dispusa sa inveti ceva nou ! Te apreciez mult ! Mai mult, blogul tau este atat de prietenos si te invita sa zabovesti pe aici muuuuult timp ! :*
Multumim pentru giveaway !! <3
Tare mult mi-as dori sa incerc produsele de la Elf !

email : alinutza_blondina_94[at]yahoo[dot]com

Cupcake spunea...

Vreau sa incep acest post prin a-ti spune ca pe cand sa termin acest comment,am dat fara sa vreau back si s a pierdut tot ce ti am scris,inclusiv raspunsurile la intr.
Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele de Cupcake,am dat like pe FB cu numele Luiza Suatean,am postat pe blogul meu despre giveawayul tau aici: http://cupcakesplendens.blogspot.com/2011/03/honey-bunny-un-giveaway-primavaratic.html.
Iti voi raspunde la ambele intrebari.
Eu nu prea am probleme cu cosurile,doar atunci cand sunt "bolnava".Ca sa previn aparitia lor,in fiecare noapte ma demachiez si ma spal pe fata cat mai des posibil,apoi imi hidratez tenul cu o crema de fata.
Imi place blogul tau pt ca e girly,ca si tine,te reprezinta in totalitate si imi plac machiajele realizate de tine.
Imi place ca de obicei nu te machiezi strident si aproape tot timpul folosesti culori calde,de primavara.
O seara placuta!

Trimiteți un comentariu