Tag - Time is runing out ...

sâmbătă, 26 martie 2011
   Hello girls ! A venit si ziua de sambata,weekend,soare,curatenie in cazul meu,treburi prin gospodarie (stau la casa),dar ce mai conteaza : asa vreme,asa dispozitie :x !
   Am primit saptamana trecuta de la prietena mea Ioana un tag in care trebuie sa va arat poze cu mine,cum m-am schimbat in ultimii ani ! Multumesc Ioana :x ,iar acum  sa trecem la treaba !

La gradi avec my sister ( aveam cam 3 ani ) :))
In dreapta aveam cam 5 anisori,iar in stanga 6 ani !
Asa aratam la 13 ani ...  
14 ani
Zambareata si la 15 anisori :)) ..
Sweet Sixteen :x (toamna trecuta)
At the moment .. :D
   
Sper ca nu v-am plictisit :P si vreau sa dau tag'ul mai departe urmatoarelor persoane:
 
*LeyaCreations
*Denisa
*Special K
*Anda Zelenca
*Ramona J.
* LittleD
*Adina
*Iela
*Lauren

P.S : Sa-mi spuneti va rog ce parere aveti despre aspectul nou al blogului,daca va deranjeaza faptul ca e atat de colorat si noua platforma de comentarii Disqus pe care i-am adaugato blogului ! Imi era greu sa raspund la comentarii pana acum,dar asa e foarte simplu si pentru voi si pentru mine ,va puteti loga cu conturile de Facebook,Twitter,Yahoo,iar eu va voi da reply'ul sub comentariul fiecareia ! 

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu