LOTD - Second entry for Adyna's contest ♡

luni, 28 martie 2011
   Pentru ca la concursul Adynei puteam participa cu 2 look'uri am decis sa ma mai inscriu si eu cu inca un make-up !
   Initial am vrut sa aleg un fluturas pentru al doilea make-up,pentru ca celalalt entry este inspirat tot din floricele,dar nu am gasit un fluturas pe placul meu :)) , asa ca tot o floare a fost sursa mea de inspiratie  .
  Mi-a placut mult poza cu floarea pe care am aleso pentru inspiratie pentru ca mi-a adus aminte de o perioada frumoasa din copilaria mea : in apropierea Pastelui mergeam la bunici,iar acolo traditia era ca cel care aduce cele mai multe flori de padure(toporasi,branduse,floarea pastelui) la biserica,in ziua dinaintea Pastelui,cand ne impartaseam primea mai multa impartasanie de la parinte (vin rosu si dulce) ! :))
 






Pentru ochi am folosit :
Culoarea 6 este un alb cu irizatii verzi ( vedeti in pozele de mai sus mai bine )
Pentru fata si buze am folosit :

  Wish me luck !

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu