• Leapsa in imagini + Blog award •

marți, 29 martie 2011
Hello girls !

Va multumesc mult celor care mi-ati dat 'Leapsa in imagini' ,sunteti niste dragute : Dalyda ,Ioana and Alex ,Laura,Miss Z Make-up !  La aceasta leapsa trebuie sa raspund prin imagini in loc de cuvinte...hmm,interesant,nu? Let's begin !

1. Ce te face sa-ti lingi degetele?



2. Ce-ti incanta ochii?
 
 3. Ce-ti place sa atingi?


4. Ce mirosuri te incanta? 






Hi hi .. cam atat a durat leapsa,iar acum sa onoram si blog awardul primit de la urmatoarele fete : Cosmetice la control ,ioana and alex ,Simi ,Iulia 
 ,♫♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷSlowMotioNƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♫. Thanx girls !


    Regulile ce insotesc acest premiu sunt urmatoarele :

*Sa multumesc persoanei care m-a nominalizat.:va multumesc inca o data fetelor si va pup :*
*Sa spun 7 lucruri despre mine:
    1.Nu imi place frigul :)) !
    2.Imi place mancarea gatita de mama mea .. e cea mai bunaaa !!
    3.Nu imi plac persoanele care jignesc !
    4.Imi plac fructele si legumele !
    5.Nu m-am apucat de mult timp de make-up :D ( din ianuarie 2011,i'm a begginer) !
    6.Sunt la liceu in aceasi clasa cu prietenul meu !
    7.Nu fumez si nu imi plac persoanele care fumeaza !
*Iar acum trebuie sa dau premiul mai departe catre 15 bloggerite descoperite recent:
 Mi-e tare greu sa va selectionez,deoarece majoritatea l-ati primit,iar restul fetelor din blogroll'ul meu care nu l-au facut sunt rugate sa-l faca ! :*


 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu