LOTD - Soft Make-up

luni, 7 martie 2011
Ce fac fetele mele ? :*

Eu sunt tare bucuroasa si sunt foarte bine dispusa ca soarele nu i-a ascultat pe meteorologi si a ramas pe straduta mea ! Astazi imi indeplinesc a doua cerere primita de la Leya :

"2)Soft - A se intelege ca va fi un look diferit fata de cel formal.Genul de machiaj pe care l-ai purta la scoala,la prima intalnire cu parintii prietenului.Intelegi la ce ma refer,nu?
Reguli:La acesta ai voie sa folosesti numai o paleta.Oricare vrei tu,poate sa fie si una dintre cele folosite anterior "

Acesta este machiajul realizat de mine.. :D
Sper sa va placa !









P.S : Sa-mi spuneti daca nu vreti sa ma mai stramb in poze,dar asa ma manifest eu cand sunt fericita ! :))
O zi buna & o saptamana frumoasa va doresc  !

Pentru detalii despre machiaje,cereri,propuneri ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


29 comentarii:

Irynuk spunea...

esti foarte dragutza!:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Irynuk : Thank you sweetie !:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ ALlexandra : Mersi Ale si ii multumesc mamicii mele ca ea mi-a facut parul ! :X :*

Adina spunea...

Foarte natural :D, eu as fi aplicat si putin tus, eventual maro sau mov:D

Tu esti o frumoasa!!

Pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ Adina :
Multumesc Adina ! :*
Am vrut si eu sa pun un tus,dar m-am razgandit ca sa raman in tema propusa de Leya !
Tipul acesta de machiaj il port si la scoala,tot fara tus ca sa nu fie strident ! :D pupici

modniza spunea...

fetita mea,imi esti tare draga!ador impletitura ta din par,just beautiful!!esti frumusica foc!te pupa mama.

LeyaCreations spunea...

Hai ca esti super super dragalasa:)in toate pozele.Si in cele in care te strambi si in cele care stai serioasa:))

Imi place mult cum ti-ai facut si parul,din nou se incadreaza foarte bine in "peisaj".Da foarte simpatic in combinatie cu machiajul si cu fizionomia fetei tale.


Abia astept sa vad si celalalt machiaj:x:x


Kisses and Hugs For Bunny!:-*>:D<

Honeÿ Bunny spunea...

@ modniza :
Sarumana & multumesc mult de tot ! Impletitura e opera mamicii mele ! Va pup dulce !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya :
Mersi scumpa mea :X !
Sper sa nu te dezamagesc si ma bucur mult ca iti place ce mi-a iesit !
Multi pupici !

Stilistele spunea...

foarte light, sheer....iti vine minunat! imi plac machiajele astea diafane, pt ca intineresc :)

Madalina spunea...

ce dragut.. si parul arata superb!! :x

Ana Maria P. spunea...

Ha ha!ce scumpa esti!asa te vreau.iar parul e ....suuuperb!!!

yoana spunea...

hop hop si eu..parul foarte frumos strans in coada..love it..machiajul cum altfel decat delicat si frumos?:D te pup draga mea..

Honeÿ Bunny spunea...

@ stilistele : Multumesc mult :*:* si mie imi plac mult,mai ales in zilele insorite ! :X

Honeÿ Bunny spunea...

@ Madalina : Thanx Mada :"> .. :*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. : Sa stii ca atunci cand imi faceam pozele mi-am adus aminte ce mi-ai zis tu : "smile " :D ..si asa am facut ! Ma bucur ca iti place .. >:D< te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ yoana : Mersi Yoana ! :*:*

Denisa spunea...

FRUMOASOOOOOO!
machiajul e super soft, imi place:x si parul e superrrrrrb facut:*:x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa : Mersi mult Deni ! Ma bucur ca iti place si aspectul nou al blogului meu ..ma plictisem de cel vechi asa ca am adus si eu putin primavara aici ! :D te puppp

Le garçon avec les lunettes, spunea...

cute...

Andreea spunea...

ce frumos iti sta cu un astfel de look! si esti asa frumoasa cu gropitele alea in obrajori care le faci! Pup!

LittleD. spunea...

Iti sta foarte bine! Imi place mult ca e atat de natural.
Plus, mor dupa cum ti-ai prins parul :D. Esti o scumpa!

Pupici

Ana Maria P. spunea...

Aveam si eu in liceu o colega cu niste impletituri dementiale...si le facea singura.Daca mama ta se pricepe la asta, ar trebui sa propui mai des niste modele..asa mai invat si eu ce sa mai fac sa nu mai tin parul pe spate.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Le garçon avec les lunettes : Merci ! =D

Honeÿ Bunny spunea...

@ Andreea : :"> Multumesc Andreea,esti o scumpa ! Multi pupici si La Multi Ani :X !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. : Hmh ..super idee ! :D O sa-i propun si sper sa accepte ! Te pup :*:*:* La multi ani de 8 Martie !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya : Esti o dulce ca de obicei ! Multumesc mult de tot ! Cum o sa pot oare sa ma revansez vreodata fata de tine ? Pentru ca tu mereu ma surprinzi ,dar eu :-?? ?

Anda Zelenca spunea...

Ce frumos ti-ai facut parul! I love it!

babyme01 spunea...

Iti sta foarte bine cu impletitura asta:)
Incadreaza perfect fizionomia ta
te pup!:*

Trimiteți un comentariu