LOTD - Entry for Koko's Contest

joi, 24 martie 2011
   Buna fetelor :* ! 
   Ieri nu am mai avut timp de postat pentru ca am avut o zi aglomerata,dar imi pregatesc din seara asta inca o postare sa fiu sigura ca nu va dezamagesc pentru zilele urmatoare !   
    Astazi va arat machiajul cu care am participat la concursul organizat de Koko,speciala noastra cea de toate zilele (cititi aici mai mult),cu toate ca sunt sigura ca au participat  fete mult mai talentate ca mine am zis sa imi incerc norocul ! 
   Tema consta in realizarea unui look reprezentativ pentru iarna pe o jumatate de fata,iar pe cealalta jumatate un look reprezentativ pentru trecerea la primavara,veselie,caldura :x ! 





Ce parere aveti? 

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny



23 comentarii:

Madlen spunea...

frumos al meu nu a iesit asa bine:*

MarinaA spunea...

si eu am participat.. e foparte frumos machiajull :X Mult succes:x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Madlen :
Heii...Multumesc,dar sunt sigura ca si al tau e frumos ! :*

Madalina spunea...

uiii ce scumpa esti!ti-a iesit foarte bine:*:*

Rammona/Rammonell spunea...

eu nu am putut sa particip ca am avut un chalazion:( dar entry-ul tau e foarte frumos:*
era si mai fain daca foloseai albastru pentru winter:D(pentru mine albatru e culoare specifica iernii nu stiu de ce:)))

Honeÿ Bunny spunea...

@ Lauren :
Multumesccc >:D< !
Ai dreptate,asta mi-a placut si mie la ideea concursului ! :* Pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ MarinaA:
Mersi frumos ,deasemenea si tie ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Madalina :
Multumesc,dar se putea si mai bine ! :*

Andreea spunea...

wow chiar imi place :X e foarte foarte frmos,rujul roz e suuuper :x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ramona/Ramonell :
Multumesc frumos !
Imi pare rau pentru tine :( ..
Pai albastru am folosit ... Poate te referai la bleu,la un albastru mai deschis,dar am ales sa folosesc un albastru navy pentru ca am vrut sa fie un look de seara !
pup

iela spunea...

Ce frumoasa esti :)
Si imi place si ce ti-a iesit, totul este curat :*

Irynuk spunea...

ti-a iesit foarte bine:)
Si eu participat dar nu sunt multumita de rezultat:(
Bafta!:*

Ana Maria P. spunea...

Ah...ce-mi place partea rosie a buzelor:X..creca te-ar manca prietenu' daca te-ar prinde;))
sincer, sincer, imi place machiajul de iarna.ai combinat super tare si a iesit foarte frumos.de la departare da impresia de satin asezat pe pleoapa...mult succes!:*:*sa-mi spui ce ruj ai folosit(rosu)

Andreea spunea...

superb! sper sa castigi! pupici :*

dalyda spunea...

superb Honey!! imi place mult,cred k o sa castigi sigur,sincer am participat si eu ..dar am avut ghinion facusem un make-up winter-spring pe sora mea si mi sa stricat calculatorul,deci s-au dus si pozele si aseara mi-am facut cv in graba dar nu sunt multumita de rezultate,acum sa vedem...nu sa nascut nimeni invatat si oricum e funny concursul,deaia am si participat...te pop si iti tin pumnii:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Iela :
Iti multumesc frumos si ma bucur ca iti place ! Te pup !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P.:
:))) Hehe ..multumesc mult de tot Ana >:D< ! Esti o dulce ..
Rujul rosu este defapt o mostra e la Avon ..ma uit si iti zic maine si culoarea in caz ca scrie pe spatele rujuletului ! :* pupici

B-girl spunea...

Foarte frumos! Bafta! :*

Adina spunea...

Chiar imi place, e super!

Te astept si la concursul meu?:D

LittleD. spunea...

Wow, ti-a iesit chiar foarte frumos.
Si ce mi se pare ciudat (in sensul bun) este ca desi sunt 2 look-uri diferite, ma pot uita in ansamblu si se complteaza atat de bine.
Plus, imi place ai folosit 2 cercei diferiti :D.

Iti tin pumnii!
Pupici

A.M. spunea...

foarte frumos ti-a iesit! imi plac buzele cum se vad :)
am participat si eu, dar am cam dat-o in bara. chiar daca nu vroiam sa trimit pozele, tot m-am inscris pentru ca macar castig experienta si din greseli invat :D
un weekend placut! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa:
Uff..multumecs mult,dar slabe sanse ! pupici !

Honeÿ Bunny spunea...

@ A.M:
Multumesc! Din acelasi motiv am participat si eu ! Sunt sigura ca nu sunt atat de priceputa ca alte concurente,dar incercarea moarte n'are ! Right?
Bafta si tie draga mea iti doresc !
Un weekend la fel de superb si tie ! :*
Te pup.

Trimiteți un comentariu