NOTD(Farmasi & Wet'n'Wild) + Tag me dear

marți, 22 martie 2011
Ce fac dragele mele ?
Ieri v-am aratat premiul pe care l-am castigat acum ceva timp la un giveaway din blogosfera,iar cateva dintre voi mi-ati cerut sa fac swatch'uri la cele doua oje ! Pentru fetele care mi-au cerut sa vada si un review al fardurilor ..o sa urmeze in curand,astazi va arat doar  cele doua oje de La Wet'n'wild & Farmasi !  


   La oja de la Wet'n'wild (nuanta Candy Purple) imi place tare mult culoarea,dar din pacate nu este rezistenta deloc ! Ieri mi-am aplicato pe unghii,iar astazi am spalat vasele si atat a durat manichiura mea ! :)) Parca s-ar fi dezlantuit un cutremur pe unghiile mele ! 
   Culoare e un verde pal spre gri cu irizatii de roz si-mi place tare mult cum se vede in contrast cu pielea mea alba!
   In imaginile de mai sus am aplicat pe unghii 2 straturi de oja care s-au uscat destul de repede ....Nu stiu pretul,dar daca ar rezista si pe unghii (singurul ei incovenient) as da destul de mult pe ea ! 

    Si acum oja de la Farmasi ♥ : Uiiii....daca ati sti cat imi place ! Reactia mea va spune totul nu ? Ojele de la Farmasi sunt superbe ! Sa va explic si de ce spun asta :D ... 
   Ieri cand a venit coletul cu ojele eu m-am dat cu cea de la Wet'n'wild,iar my sweet mummy  cu aceasta de la Farmasi ( ne-am permis pentru ca nu am mers nici una la servici sau scoala ). Astazi am facut amandoua treaba,iar precum v-am zis mai sus oja de pe unghiile mele arata groaznic dupa 10 minute de spalat vasele,DAR oja de la Farmasi arata perfect pe unghiile mamei mele dupa ce a spalat 4 geamuri,dupa ce a stat cu mainile in apa chiar mai mult decat statusem eu ! 
   Ehh.. vedeti de ce ador Farmasi ? Am fugit si eu repejor mi-am dat cu oja pe unghiute si am zis ca trebuie sa stiti si voi ! E minunata ! Mai am o culoare de roz fuchsia de la Farmasi si imi place la fel de mult ... o sa-mi mai cumpar cu siguranta in curand ! 
   Pe langa faptul ca rezista mult pe unghii, se usuca foarte repede dupa ce o aplici ..dupa un strat aplicat oja arata destul de' light' sa zic asa,dar eu prefer intotdeauna sa mai aplic si al doilea strat sa fie mai aprinsa culoarea ! 
   Oja Farmasi roz pe care o mai detin eu costa 5 lei,deci presupun ca si aceasta la fel.Concluzie ? IEFTIN SI BUN  ! 

    Astazi mi-am propus sa nu mai aman si sa fac si eu tagul care a tot circulat zilele astea ! L-am primit de la urmatoarele fete carora le multumesc tare mult :* : Ioana and Alex,Denisa,Iela,Cupcake Splends ...cred ca voi sunteti,dar daca am mai uitat pe cineva just let me know ! 

1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Hmmm ...M-am gandit de multe ori si i-am si zis la ce sa se astepte daca mi-ar face una ca asta ! Daca as afla si el nu ar sti,l-as lasa sa continuie si i-as face o surpriza ca in loc de respectiva fata sa se intalneasca din intamplare cu amandoua si ar fi vai si amar de capul lor .... :D 

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela? 
Mi-as dori sa am o familie fericita,ca oamenii dragi mie sa fie fericiti si sanatosi,iar atunci cand voi creste si eu mare sa ajung un om respectabil cu care parintii mei sa se mandreasca !


3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Hihi .. Nu am asemenea apucaturi ! Urasc violenta ...


4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Mi-as asigura un trai bun mie si familiei mele si as ajuta multi oameni in situatii nevoiase.

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Am avut o dezamagire in ce priveste sensul acestui cuvant si nu mai cred in asa ceva !

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
Yeap..:-$

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Daca iubesc cu adevarat inseamna ca acea persoana merita si as astepta destul de mult timp !

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Hihi... :D Eu stiu ? La scoala,clar nu as renunta ! Pai ori terminam si noi o scoala,ori nu mai terminam ! 

9.Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Pfiu ... eu aici nu ma pronunt ! :)) Va zic doar ca mi-e simpatic Chace Crawford pentru ca are ochii prietenului meu ! :x

10. Ce suge viaţa din tine?
Energia,cateodata!

11. Cum te vezi peste zece ani?
O femeie gata de maritat :)) , cu o cariera si un logodnic de invidiat ! 

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Aici zic doar : chitz chitz ...HATE THEM ! :))

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Sunt toate niste frumoase,imi sunt dragi si le multumesc inca o data ca s-au gandit la mine !

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
 Bogat si singur pentru ca cu timpul cu siguranta mi-as gasi pe cineva potrivit mie !

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezesti?
Iau telefonul si incerc sa nu-l arunc de pereti.

16. Ai da totul într-o relaţie?
Intr-o relatie de durata,bazata pe iubire si respect:DA ! 

17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Deocamdata nu am asa ceva,dar sunt sigura ca atunci cand voi avea va fi destul de importanta pentru mine,chiar daca nu mi-ar aduce satisfactii financiare foarte mari ! Ma dedic cu suflet intotdeauna atunci cand ma implic intr-un lucru care imi face placere ...si tin sa cred ca viitoarea mea cariera va consta intr-un lucru care imi va face si placere .

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Scurt,Nu!

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Prefer sa fiu intr-o relatie cu un partener cu care sa ma inteleg,sa ne respectam si sa ne iubim,chiar daca mai exista mici certuri,decat sa fiu singura si sa ma plang ca n-am cu cine sa ma cert :D !  

20. Trimite leapşa la 6 persoane:
Ancka

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny
 

26 comentarii:

Iulia C spunea...

Si eu am 2 oje de la WnW..si nu rezista delok.. :|
sunt tare dezamagita, mai ales ca au niste culori foarte frumoase..in schimb am un top coat si o baza tot de la Wnw de care sunt absolut indragostita..
Sa le porti cu placere! :*

LeyaCreations spunea...

:O:O:O deci imi super place super oja:))cea de la Farmasi.Nu stiu de ce dar cand ma uit prin colectia mea de oje imi dau seama ca am cam multe albastre.:))de acum ar trebuii sa imi iau colectia dupa mine ca sa stiu si eu ce nuante sa nu mai cumpar:))


Multumesc pentru leapsa Bunny!Chiar ma gandeam ca nu am sa pot sa postez un machiaj azi.As putea sa fac pozele acum dar am spus ca de acum nu mai fac poze la lumina artificiala.Cred ca am sa fac o postare cu ce ma gandeam eu pana acum si am sa fac si tagul.

Pupici multi:-*

Cum a fost ziua de stat acasa?

iela spunea...

Wow, si cum e sa fii indragostita de doua persoane in acelasi timp? Ii iubeai cu aceeasi intensitate sau nu? S curioasa :D

Miss Z spunea...

Frumoasa culoarea de la wet n wild! Nu am testat ojele , nu stiam cum sunt!Mi-a placut culoarea maaaxiiim , de aia am cumparat-o!! Cat despre Farmasi stiu ca sunt supeeeer faine si rezista pe unghii.Am aceeasi nuanta si de la Farmasi si de la Flormar...si dintre aceastea doua cea Farmasi e mai buna!!

beauty-s spunea...

si eu am o oja de la farmasi o culoare de galben ...nu prea o port nu prea e pe gustul meu...dar pot sa-ti dau dreptate chiar rezista :D :*

Ally spunea...

Ce oje frumoase, au nuante superbe, mai ales albastrul ala electric ! :D

Multumesccccccc frumos pt tag ! Esti o scumpa, chiar ma gandeam ca mi-ar placea sa il fac !

Ana Maria P. spunea...

Multumesc Bunny pentru tag.M-am grabit sa il fac, pentru ca maine voi fi ocupata.Multumesc pentru poze cu oja:* e suuperba culoarea,dar e pacat ca nu e rezistenta.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Iulia C :
Asta ma oftica si pe mine ! Ce pacat ... O sa caut si eu baza de la ei so top coat'ul sa vad cum sunt ! Mersi de pont !

Honeÿ Bunny spunea...

@ LeyaCreations:
hehe .. :X stiam eu ca nu sunt singura ! Eu nu am foarte multe oje,dar imi place ca cele care le am sa fie asa cum trebuie:sa reziste nu sa se ia de pe unghii imediat cum au dat de apa :))! Cu placere draga mea! :* Astept postarea >:D< !
Ziua de stat acasa nu a fost prea buna..m-am simtit cam rau,dar m-a tot mobilizat mami:"ori suntem puternice,ori nu mai suntem" :)) ,am ajutato si eu cat am putut la curatenie (curatenia de primavara) si in rest am luat pastile si ceiuturi ! Sper ca ziua ta a fost mai buna ! :*:*:*

Mad@ spunea...

wowwww :x arata superb acel albastru de la farmasi :D este pur si simplu electrizant :-o
cred ca il voi cauta si eu ;))
pupici :*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ beauty-s:
Nici mine sa stii ca nu imi prea place galbenul pe unghii,la fel si verdele deschis(cel neon),dar la rezistenta Farmasi e in frunte pana acum ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ ally :
Multumesc Ally .. eu m-am si gandit la un nume pentru el : Twilight Blue ! :X imi aminteste de film :D
Nu ai pentru ce sa-mi multumesti ..ti l-am dat cu drag,gand la gand,vezi? :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P.:
Cu placere draga mea ! :* Ma bucur ca ai facut tagul..esti tare rapida! O seara buna ! :*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Mad@ :
Ma bucur ca iti place !
il port si eu acum pe unghii !
pup

Stilistele spunea...

am o oja identica celei de la Farmasi, de la Gabrini...cred ca zace acolo de vreo 5 ani :))e plina plinuta, am folosit-o o singura data in combinatie cu auriu- unghiute jumi-juma. Cea aurie este de la Farmasi si intr-adevar, rezista, se usca repede, e un raport calitate - pret excelent.
:*

Ancka spunea...

ok.. pe maine atunci, ca ma duc sa ma odihnesc si eu. noapte buna si pupici >:D<

Irynuk spunea...

frumoasa oja albastra:X

Ancka spunea...

Am facut tag-ul.. ti l-am trimis totusi prin e-mail, sper sa nu te superi :(
Sa imi spui ce parere ai :D

Iti multumesc :*:*

CrazyStuff spunea...

Esti o norocoasa :D
Adica de cateva luni de zile de cand urmaresc eu blogosfera de beauty, am retinut de pe atunci numele tau de pe listele de castigatori :))
Vreau si eu sa fiu asa norocoasa. :D
Azi ai mai castigat ceva. :))
Sa le stapanesti sanatoasa!

Ana Maria P. spunea...

Iepurico, esti norocoasa luna asta:)
Ai castigat pe blogul Dee;s Boudoir un demachiant.Sa ne dai de stire daca e bun.pupici si felicitari!!ma duc sa o vizitez pe Leya ca abia mi-a venit curentul

Honeÿ Bunny spunea...

@ Stilistele:
Hmm..mi-ai dat o idee :D ! Auriu & albastrul meu de la Farmasi + make-up in acelasi culori ! Thanx ! >:D<
Iti dau dreptate in totalitate in ceea ce spui despre Farmasi ! am vrut astazi sa imi mai cumpar o oja Gabrini,dar nu gasisem o nuanta care sa-mi sara in ochi :D ! :)) kisses

Honeÿ Bunny spunea...

@ Irynuk:
Multumesc :X ..si mie imi place tare tare mult !

Honeÿ Bunny spunea...

@ CrazyStuff :
Multumesc mult !
Sa stii ca pana de curand spuneam : Eu? Sa castig ceva ? Niciodata !
Si uite ca Doamne'Doamne mi-a facut foarte multe surprize frumoase la care nu ma asteptam !
Sunt tare bucuroasa de fiecare data cand aflu ca sunt castigatoare ! Ma bucur din suflet ca la giveawayul Deeei am castigat : am participat cu numarul 15,iar numarul asta astazi mi-a adus noroc in multe lucruri !
Te pup & iti doresc mult nororc ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. :
hihi ... Sa stii >:D< !
Multumesc ca m-ai anuntat ..cand am vazut dadeam din codita :X ! O sa-i fac cu siguranta un review ! te pup

Nellz spunea...

heii;;)
ai un tag de la mine:*
http://nellyhoney.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

Honeÿ Bunny spunea...

@ Nellz : Thanx sweet girl !

Trimiteți un comentariu