ღ Goodies from Cool Cosmetics ღ

duminică, 13 martie 2011
 Hello ! :*

Ce vreme frumoasa avem weekendul acesta ! Eu am primit o floare de la tatal meu de dimineata culeasa din gradina mamei mele,semn bun ca primavara a venit !
Azi vreau sa va arat ce mi-am cumparat de la o fata draguta pe care probabil o stiti - Andrada ( COOL COSMETICS ).
Pusesem ochii de ceva timp pe cateva lucrusoare dragute de la ea pe blog,am vorbit cu ea si mi le-a rezervat.Noi vorbeam deja de transport,de pus banii in cont,iar cand i-am dat adresa reactia ei a fost " HEII ..pai tu esti din Valcea? " :)) .. si asa am descoperit ca suntem din acelasi oras.Ieri ne-am intalnit si am  luat produsele.
O recomand,produsele arata foarte bine,iar ea este de treaba si serioasa !
Sa va arat ce mi-am luat !









Despre produse ce sa va zic ..sunt multumita : cerceii ii ador :X , luciurile de buze sunt superbe,iar rujurile sunt yummyy (primul ruj a devenit preferatul meu ) ! 

Multumesc Andrada ! 

O duminica frumoasa sa aveti !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

26 comentarii:

modniza spunea...

bravo,puisor,foarte dragute toate.usor,usor se mareste colectia ta de cosmetice.te pup si week-end placut!

Alexandra spunea...

Arata bine toate produsele! Sa le folosesti sanatoasa! Pup! :*

Miss Z spunea...

Iiiii , sa le folosesti cu placere!
Aseara am vorbit cu ea , imi dau si eu comanda de cateva chestii...yeeey! :X Abia asteeeept :D

Ramona J. spunea...

Ma gandesc sa incerc si eu Dream Matte, m-am indragostit de L'Oreal Mat' Morphose care e din aceeasi familie insa mai scump si ar fi super sa pot obtine aceleasi efecte pe o suma mai mica. E aproape 50 lei si cantitate mica, nu pot sa imi cumpar toata ziua....eu detestam astea spuma sau lichid pudrate pentru ca eram plina de cojite mereu, dar mi-am schimbat parerea dupa ce am bagat hidratare intensa continua si am dat de Mat' Morphose.
Imi plac rujul si glossul pink, cu astea "piersicii" nu ma prea impac pentru ca nu mi se pare ca ma avantajeaza, arat mai fresh si girly cu rose-uri. :)
Chiar sunt frumosi cerceii, sa-i porti cu bucurii!

* Sora tatei locuieste in Valcea si pana anii trecuti imi petreceam parte din vacante acolo. Acum ma duc mai rar pentru ca nu mai am varsta unde sa ma distrez si singura, inainte era ok si doar cu matusa :) Am fost chiar inainte de Craciun, m-am plimbat un pic prin magazine. Imi place mult orasul, dar nu stiu daca m-as obisnui....trebuia sa ma mut acolo pentru ca aici nu reusesc sa imi gasesc job iar in Valcea ma putea ajuta ea usor, dar nu m-a lasat inima sa plec din Craiova. Acum parca regret, oricum in timpul saptamanii mergand la servici nu aveam timp sa sufar ca nu-s acasa iar in weekenduri puteam sa vin aici sa ma vad cu prietenii. Mi-a fost teama si sa locuiesc cu altcineva decat ai mei, am tabieturile mele si coltisorul meu si nici in vacantele cu gasca nu ma descurc prea bine cu convietuirea, daramite permanent. Nu m-ar fi lasat sa stau singura cu chirie nici daca aveam un salariu permisiv, ea nu-i casatorita asa ca nimeni nu ar fi inteles de ce nu au 2 femei loc in aceeasi casa :)

pup

Diana (boonDY) spunea...

Cerceii sunt intr-adevar foarte draguti! Am si eu dream matte mousee, e placut, nu acopera foarte mult, in schimb imi place ca nu oxideaza si se simte destul de light pe piele.
Te astept si eu pe noul meu blog: http://boondysbox.blogspot.com/
Sper sa-ti placa suficient de mult incat sa ma urmaresti si tu!

beauty-s spunea...

sa le stapanesti sanatoasa ...cerceii sunt foarte frumosi nu am mai vazut ceva de genu :)

Honeÿ Bunny spunea...

@ modniza : Sarumana >:D< ! Va multumesc si va pup dulce ! Un weekend frumos ( ce a mai ramas din el ) si o saptamana care vine minunata va doresc ! :*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Alexandra : Mersi ALessya :*:*:* ! O zi frumoasa in continuare ! Te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ Miss Z : Superrr ...E foarte ok Andrada,iar produsele sunt superrrr ! O sa-mi mai iau si eu de la ea cateva rujuri si sa vedem ce mai pune nou pe blog :X ! Avantajul meu e ca suntem si din acelasi oras :* pup ..sunt curioasa ce ti-ai luat sa ne arati si noua ! >:D<

Denisa spunea...

sa le folosesti sanatoasa:x rujurile si glossurile arata delicios:x

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ramona J. :
Buna Ramona ! :*
Nici eu nu am folosit pana acum fonduri de ten de tip spuma din aproape acelasi motiv ca si tine,dar am fost la o reprezentanta la mine in oras si m-am indragostit de el,cand l-am aplicat peste o crema hidratanta !
L'Oreal Mat' Morphose nu am folosit,poate o sa-l incerc si eu dupa ce voi termina Dream Matte...
Deabia astept sa fac un machiaj in care sa folosesc produsele primite :D !
Pe mine ma prind culorile mai 'piersicii" pentru ca sunt alba la fata si de mult timp cautam un ruj culoarea asta !
Multumesc :* si mie imi plac tare mult cercelusii ....

Waw .. ma bucur sa aflu ca ai rude in Valcea !
Si mie imi place orasul meu pentru ca e curat si are destule obiective frumoase !
Pff ... Am cam ramas surprinsa cand am vazut ca esti din Craiova ! Si eu am rude acolo : un unchi la care voi veni in iunie la nunta lui ,el sta in Craiovita Noua !
Te inteleg de ce nu ai vrut sa vi aici ... si eu sunt foarte atasata de familie,de mama mea,de prieteni si mi-ar fi foarte greu,iar pentru ca sunt o fire sensibila cred ca m-as fi smiorcait mereu la telefon si i-as fi facut si pe cei de acasa sa sufere pentru mine !
Acum ti-ai gasit un job ?

Te pup si multumesc ca ti-ai alocat din timpul tau sa-mi povestesti cateva lucrusoare din viata ta!
Ma bucur ca am aflat ca avem ceva in comun ! :D Sper sa pastram legatura !
Te pup & O zi buna iti doresc Ramo !

Honeÿ Bunny spunea...

@ beauty-s :
Mersi frumos ,asta mi-a placut si mie la acesti cercei .. sunt putini mai ciudatei si pana acum nu am avut cercei cu clip ! pupici

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa : Thanxxxx ! :*:* Sa stii ca au si un gust delicios :* ! PUP

LeyaCreations spunea...

Hey Bunny!

Ce vreme frumoasa:x:X.Imi scot maine tocurile cele noi la plimbare:))Si doar am zis ca nu imi mai iau incaltaminte de la Leonardo dar ce sa-i faci,sunt ca un copil in fata standului de ciocolata cand vinde vorba de pantofi:))

Am sa intru si eu pe blog ca m-ai facut curioasa.Imi plac mult cerceii,imi aduc aminte de Emily the Strange sau de Kerli,mai ales in videoclipul Walking on Air,adica asta http://www.youtube.com/watch?v=wXMeZwO2qZ0
Imi place cat de ciudat se vede,e un fel de Alice in Tara Minunilor varianta creepy :)).


Pupici Bunny,o zi cat mai buna iti doresc:-*Eu muncesc la blog,sa vad daca il termin pana seara dar cel mai probabil ramane pe maine>:D<>:D<:-*:-*Multumesc de mail:-*Deja mi-ai luminat ziua.Ti-am trimis si eu ceva pe mail;;)Va ajunge in curand daca nu a ajuns deja.

Madlen spunea...

ti ai luat numai lucruri dragute.si eu am fdt de la maybelline exact aceasi nuanta mi-am luat si eu tot de la andrada si mi place.Te pup.Ce norocoasa esti ca sunteti din acelasi oras.

Honeÿ Bunny spunea...

@ Draga mea Leya :
Buna scumpa mea ! > :D <
Intradevar e o zi superbaaaa .... dar din pacate eu o sa stau toata ziua in casa maine am 2 ascultari si o lucrare la matematica !
Uhu..tocuri,tocuri :X Si mie imi place Leonardo..am multi balerini de acolo ..deabia astept sa-i port !

Super ...mersi ca mi-ai zis de Kerli - Chair imi place melodia ei :X si e asa frumoasa ea !

Bafta la modificari :*:*:* !
Nu ai de ce sa-mi multumesti ! Meriti ce-i mai bun ! :*
MULTUMESC EU PENTRU "ALA MICU' " care chiar mi-a adus un big smile ! :X

MULTI PUPICI

:X

Honeÿ Bunny spunea...

@ Madlen :
thank youuuu ... :X Sa stii ca am noroc ca e din Vl si ea !
P.s : Eu nu am uitat ca am ceva de facut , maine vei primi surpriza !
kisses

Irynuk spunea...

cerceii sunt superbi:X
Sa le folosesti cu placere:*

Andreea♥ spunea...

Cat de draguti sunt cerceii! Sa-i porti cu placere!
Nuanta primului ruj e superba!
Te pup

Andreea spunea...

Imi place asa mult nuantele glossurilor Max Factor! Sa le folosesti pe toate cu placere!
Iar cerceii sunt adorabili :*

Ramona J. spunea...

Din pacate nu....m-am saturat sa ma trezesc cu Gazeta de sud si e-jobs in brate, cateodata nici nu am la ce sa trimit cv iar in ultima perioada nici cand mai gaseam anunturi tentante nu ma sunau. Vedeam apoi pe e-jobs ca nici nu au vizualizat cv-ul...
Cred ca pur si simplu se ocupa fara sa fie scoase la concurs, pe relatii. Aud ca se fac angajari la firma x, nu vad nicaieri anunt dar ma duc totusi direct acolo...si mi se spune "nu este adevarat, nu facem nicio angajare" desi stiu sigur ca fac.
Aproape ca mi-am pierdut speranta, parca am intrat intr-un cerc vicios de unde nu mai ies. Nu am noroc, sunt atatia batuti in cap care au super joburi si ei nu leaga o fraza coerenta. :(
Te pup, o zi frumoasa!

LittleD. spunea...

Uhh... ce lucruri dragute ti-ai luat! Nuantele rujurilor imi plac foarte mult :D.
Sunt curioasa cum e Maybelline Dream Matte Mousse, nu l-am incercat pana acum.
Dupa ce il folosesti, poate ne impartasesti si noua pls cateva pareri.

Pupici!

Honeÿ Bunny spunea...

@ Draga mea Leya :
Mare dreptate ai cu Leonardo ! HA HA HA ..SA-ti povestesc ce am patit odata ..Eram in Leonardo cu mami si ma suna Bogan,prietenul meu sa ma intrebe unde sunt ... si eu nervoasa cum eram ca nu-mi gaseam nimic si repezita ii zic " SUNT LA LEOPARDO .. VINO SI TU AICI ! =)) " =))) Rade mereu de mine cand isi aduce aminte !
Lucrare am dat pentru ca proful de mate imi e si diriginte si nu ne merge cu el :)) ! Nu sunt eu experta..sunt la profil mate-info,dar ador psihologia,romana...etc :)) deci nu prea stiu ce caut pe acolo ! :D
Esti o dulce !
Te pup ! :*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Irynuk : Mersi frumos ! :*:*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Andreea♥ :
Multumesc Andreea ! :* Si mie imi place tare mult primul ruj,deabia astept sa realizez machiaje cu ele ..pana acum nu am avut timp,dar sper sa-mi fac cat mai curand ! te pup

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ramona J. :
Imi pare tare rau ...te inteleg ! La fel am si eu o verisoara care la fel spera sa-si gaseasca de servici de 2 ani de zile si pana la urma a plecat in Anglia pentru ca aici nu avea cum sa se descurce !
Sper ca totusi tu sa ai noroc ! te pup

Trimiteți un comentariu