☺ Giveaway'urile lunii Martisorului ☺

miercuri, 2 martie 2011
 
* Incep luna prin participarea la giveawayul lui Alice care are foarte,foarte multe premii frumoase precum puteti vedea mai jos! Intrati aici si aflati mai multe detalii despre cum puteti participa:http://make-upaddict.blogspot.com/2011/02/giveaway-50-followers.html ! Sper sa-i placa lui Alice lookul meu si sa ma numeasca castigatoare :D ,dar va urez bafta si voua !


  # Pentru a doua oara in anul 2011 particip la un giveaway pe blogul It`s a filthy hot mess!  Prima oara nu am castigat,dar sper ca de data asta sa fie cu noroc ! Eu mi-as dori sa castig cartea "Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe"! Are un subiect foarte interesant si imi plac cartile cu fantome ! :D Asta suna destul de bine si mi-ar face placere sa citesc inainte sa adorm :)) ! As visa superrr noaptea!  Intrati aici si participati daca va place sa cititi : http://fashionandbeautysucker.blogspot.com/2011/02/concurs-true-blood-nopti-de-sucub-and.html ! Bafta si voua !

# Sigina organizeaza un Marticoncurs prin care invoca primavara(ca si mine de altfel) :)) ! Premiul consta in doua vouchere pe caare le puteti folosi pentru a achizitiona produse in valoare de 30,respectiv 15 lei de pe blogul Handmade Bugles & Bijoux ! Nu sunt multe reguli de indeplinit pentru a va inscrie la acest giveaway oferit de Sigina,asa ca daca doriti sa participati intrati aici : http://www.sigina.ro/2011/02/marticoncurs-giveaway-de-primavara/ ! Succes fetelor ! :*
# Adela organizeaza pe blogul ei un minunat giveaway O.P.I ! Pentru a va inscrie trebuie sa  ii urmariti blogul, sa fiti abonate la newsletter si sa scrieti despre giveawayul organizat de ea la voi pe blog.Vor fi 20 de fericite castigatoare pe care ea le va anunta in data de 8 martie !Eu mi-am ales oja Blac Shatter din colectia Katy Perry  pentru ca mi-o doream de mult timp !  Succes sa aveti,iar pentru a va inscrie aici gasiti pagina Adelei cu giveawayul : http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2011/03/adela-sirghie-si-un-nou-si-colorat.html
 # Nellz' Beauty Blog este un blog pe care l-am descoperit prin intermediul micutului giveaway pe care il organizeaza ! Premiul consta in:-parfum neonatura
-monstra de parfum Bvlgari
-o pereche de cercei
-un creion alb Miss Rose
-o oja pentru manichiura french Nail to Toc
 Inscrieti-va aici :  http://nellyhoney.blogspot.com/2011/03/giveaway.html

# Pe blogul Andreei gasiti un giveaway interesant ce are ca premiu un produs la alegere de pe blogul acesteia in valoare de pana la 40 lei.Eu am ales aceasta bluzita in caz ca voi castiga pentru a i-o darui mamicii mele :-* ! Este simpla si este genul de imbracaminte pe care il poarta la servici ! Sa fie cu noroc pentru mami a mea ! :-x



# Pe blogul Lumea Cosmeticelor
detinatoare blogului a organizat primul sau giveaway ...Premiul consta in Set colier+cercei placati cu aur 24K,Fond de ten calmant (culoare la alegere), ruj Moisture seduction, trusa farduri True color Quad ! Intrati aici si participati si voi pana in data de 25 martie : http://lumea-cosmeticelor.blogspot.com/2011/02/primul-meu-giveaway.html 


# Simi organizeaza primul ei giveaway pentru cititoarele sale ! Premiul este foarte generos precum putetei vedea in poza atasata...Perioada in care concursul se desfasoara este 5 - 20.03.2011 !  Prin respectarea catorva reguli puteti fi fericitele castigatoare acestui premiu dragut pe care Simi ni-l ofera ! Intrati aici si inscrieti-va : http://makeupforsimi.blogspot.com/2011/03/my-first-giveaway.html


# Gabrielle Colorful Beauty  ne ofera trei genti ca premiu daca participam la giveawayul sau .  Gentile sunt oferite de Juazz Shop.Pentru a partciipa intrati aici : http://gabrielleboutique.blogspot.com/2011/03/giveaway-8-martie.html si inscrieti-va pana pe 7 martie !  



# Manie.ro  organizeaza un concurs cu ajutorul  Organik.ro si ofera spre castig :
Un pachet pentru corp format din :
 Si un pachet pentru ten format din:
  Concursul se desfasoara in perioada 7-13 martie . Pentru a participa intrati aici :http://manie.ro/concurs-organik-ro/#comments

# Miss Z Make-up ne-a pregatit un nou giveaway cu premii frumoase la ea pe blog ! Intrati aici si participati : http://misszmake-up.blogspot.com/2011/03/giveaway.html !  Bafta voua,dar mai mult mie ..cerceii sunt superbiiiiiiiiiiiiiiii si oja si tot !!! :))

# De curand i-am descoperit blogul lui Stefi si am vazut ca a organizat un giveaway cu niste premii foarte 'colorate' ..asa ca m-am gandit sa particip si eu si poate am noroc la paleta 120 mult visata :))) ! Ofera 3 premii spre castig,iar aici va puteti inscrie si voi pana pe 16.03.2011: http://stefiblaga1.blogspot.com/2011/03/my-first-givwaway.html  ! Bafta voua,dar si mie ! :*


# Uhh...ce norocoasa sunt ! Mi-am adus aminte ca trebuia sa fac ceva si tot nu reuseam sa-mi amintesc ce : GIVEAWAY GYAAAAA !!! Imi programasem ,chiar scrisesm pe o foicica sa nu ratez sansa sa particip la super giveawayul organizat de ea si mi-am adus aminte la FIX ! :))) Sper ca nu e prea tarziu ! Intrati si voi cat mai aveti timp : http://gya-style.blogspot.com/2011/03/giveaway.html ! Pupici


# Iulia C are un giveaway foarte bine mirositor in care ne ofera spre castig un Parfum Armani Code ! Intrati repejor si inscrieti-va si voi : http://suntfrumoasa.com/2011/03/giveaway/




# Pe blogul Dee's Boudoir am zarit un giveaway micut,dar foarte atragator care are ca premiu SO TOTALLY CLEAN -FORMULA 10.0.6.(SEPHORA) ! Daca mai aveti timp pana maine inscrieti-va aici : http://deesboudoir.blogspot.com/2011/03/giveaway.html




 #  Check-out-this-giveaway ... The prize is amazing ! =) Click here and enjoy : http://mybestbeautybuys.blogspot.com/2011/03/giveaway-for-my-100-subscriber.html

7 comentarii:

Gya spunea...

Esti o scumpa:*MS asa aflu si eu ce e mai nou prin zona

Honeÿ Bunny spunea...

Multumesc Gya ! si tu de asemenea /hihi @};-! pupici

"Rock your own style,dance your own beat..." spunea...

woooowww...ce dea giveaway-uri....am sa arunc si eu o privire....
eu am sorteat deja castigatoarea...dar vad k nu sa pus in contact cu mine inca...poate o sa fac alta tragere la sorti:(
ce vroiam sa te intreb...in rom aveti oja de la opi crack nail´s????aici nu o gasesc nicaieri...ciudat....
ce frumisica esti....<3<3<3<3
besicos
scuza-mi absenta....dar de acuma am sa fiu prin preajma:):d
te pup
gabriela

Andreea spunea...

Pupici si la multi martisori cu intarziere,dar cu aceleasi ganduri bune!
Maine pregatesc si eu un giveaway :D

Honeÿ Bunny spunea...

@ "Rock your own style,dance your own beat..." : /hihi ..ma bucur ca iti e de folos postarea mea ! :-*
Ce bine ar fi sa faci o noua extragere ! Cercelusii aia sunt superbiiiiiiiiiiii ! /hihi
Legat de ojele Crack Nails de la Opi sa stii ca si eu imi doresc una,dar pana acum nu am gasit,desi unele fete spun ca au gasito in hipermarketuri gen Real,Carrefour !
Multi pupici ! :-*:-*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Andreea : Multumesc frumos scumpa ! /blush
Ma inscriu si eu cu siguranta ! :-*

LeyaCreations spunea...

Hmm...nu ai de ce sa incepi de acum sa ti se faca frica:))Gradul de oboseala depinde si de om.Daca esti mai rezistenta la stres,la oboseala,daca stii sa iti gestionezi timpul,de cat de grele sunt materiile...Insa primul an e mai greu,cel putin asta zice toata lumea.

Si cu blogul,ma tot chinui ca nu stiu exact pe care idee sa merg ca am mai multe si vin toate deodata precum o avalansa:))

M-am si oprit din facut machiaje ca nu stiu ce am azi la ochi ca imi lacrimeaza ochiul drept.Probabil am fost cam dura cu el si din cauza asta.

Si hai ca m-ai facut curioasa si pe mine legat de surpriza.Banuiesc ca tot ce imi ramane de facut este sa astept:-*

Trimiteți un comentariu