LOTD - Fantasy Butterfly & Swatches Wet n wild + Farmasi

vineri, 25 martie 2011
   Buna fetelor ! :*
   Superba vremea,nu? :x Sa tot fie asa soare !
   Azi va arat o incercare de look fantezie :D , pentru ca e primul meu look de genul nu e tocmai reusit,dar o sa mai exersez ! Am ales sa fac un  'batărfli'  pentru ca imi plac fluturii aproape la fel de numlt cum imi plac iepurasii  ... Cine stie,poate next time o sa ma vedeti cu un bunny pe fata ... ;)) 






     Iar acum vreau sa-mi tin promisiunea fata de fetele care m-au rugat sa le fac swatches la fardurile primite la giveawayul castigat acum ceva timp !


   Pentru fardul Farmasi unde culoarea e mai intensa am aplicat inainte baza de la Sephora(vedeti aici) ! 

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

5 comentarii:

Denisa spunea...

e foarte dragut machiajul asta "fantezie"!
daca faceai un contur cu un creion verde, roz, mov era perfect! fara nici un contur, te cam sterge verdele ala:-?

dalyda spunea...

cute cute butterfly:> astp un bunny :D

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa :
Mersic.
Hm..nu stiu al ce te referi atunci cand zici contur,dar daca te referi la conturul fluturasului e facut cu mov,maro si verde ! Pup

Ana Maria P. spunea...

a 4 a poza cu jumatate de fata e bestiala!!!
si imi place mult auriul,desi nu prea folosesc; si imi place cum iti iese in evidenta culoarea ochilor.data viitoare sa folosesti doar putin mai pigmentate culorile

LeyaCreations spunea...

Hey!Am revenit:-*.Multumesc pentru complimentul tau.Sunt intr-o stare destul de proasta.Sau cred ca e cam mult spus,probabil e astenia de primavara.Sunt lipsita de energie,mereu obosita,inspiratia mi-a parasit fiecare por:))Ce sa mai,nu am cea mai buna perioada din luna asta.Sper doar sa imi revin mai repede.Deja am ajuns in stadiul in care ma ingrozesc la gandul de fond de ten pe piele.Sper sa nu treci si tu prin astfel de perioada ca e ciudat tare:))

Pupici:-*

Trimiteți un comentariu