LOTD - ❀ Purple orchid ❀

marți, 8 martie 2011
   LA MULTI ANI LADIES ! Un 8 martie cat mai frumos va doresc cu mult soare si multa fericire !
Astazi va arat un machiaj inspirat de floarea pe care i-am cumparato impreuna cu prietenul meu mamicii lui : O ORHIDEE SUPERBAAA !!
   Am cautat pe internet in speranta ca voi gasi  macar o imagine asemanatoare ca si combinatie de culori,dar nu am gasit sub nici o forma...cred ca e unica ! :))
   Exact culorile pe care  le-am folosit in machiaj le avea si orhideea.Pacat ca nu am apucat sa ii fac o poza,dar eram prea nerabdatori sa ii vedem reactia mamicii prietenului meu si am uitat de poze ... :))
   A fost foarte surprinsa de floare,dar si de gest ( faptul ca am mers la servici la dansa sa i-o daruim impreuna ) ! Nu mai palavragesc si va las sa vedeti pozele .. :D Sper sa va placa !





P.S : Stiu ca astazi trebuia sa va dezvalui surpriza pe care v-am promiso de 8 Martie,dar din pacate un colet cu o parte din surpriza nu a sosit inca asa ca trebuie sa mai aman ! :(

Pentru detalii despre machiaje,cereri,propuneri ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

21 comentarii:

yoana spunea...

la multi ani mamicii tale, mamicii lui, surorii tale si tie..pupici si multa fericire si iubire iti doresc..:*:*:*

Ana Maria P. spunea...

La multi ani!Si mamei tale(care sper sa faca mai multe impletituri frumoase),si surorii tale.Si pupici motanului tau!

Honeÿ Bunny spunea...

@ yoana : multumesac honey a mea !:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Ana Maria P. : Multumesc la fel Ana >:D< ! Astept sa vina mami de la servici si ii fac super propunerea noastra ! :D multi pupici

Nellz spunea...

ce scuuumpa esti`:x
imi place machiajul si`ti sta foarte bini ;;)
pupici:*:*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Nellz : Mersiiii Nellz >:D< pupp

Honeÿ Bunny spunea...

@ Andreea♥ : thnaks sweetie ! Si tie de asemenea ! :*:*

Denisa spunea...

La multi ani! Machiajul e super dragut :*

Adina spunea...

De fiecare data cand intru la tine pe blog nu pot sa nu zambesc pentru ca ai un chip foarte dragut, vesel, ce sa mai, esti o dulce! Si look-ul frumos! La multi ani! pup

LeyaCreations spunea...

Ai maaaaare noroc:-w...

1)Ca imi esti draga
2)Nu as putea sa trag vreodata un iepuras de coada.

Cum adica nu ma surprinzi cu nimic?Pai nu mi-ai acceptat tu cererile mele foarte ciudate de machiaj?Nu prin intermediul tau am cunoscut 3 fete minunate?Pe tine,pe modniza si pe ioana de pe ioana si alex?Auuud!!:-w.Nu mi-ai dat tu comentarii la toate postarile?Nu ai fost tu primul meu follower?Nu esti tu prima mea prietena din lumea blogurilor???Eeeeiiii...ia vezi ca acum ma pun sa cant de suparare,si cand se intampla asta...vei avea multi oameni nefericiti pe constiinta:))


Te pup ca esti o scumpa>:D<>D:<A primit si mama o orhidee si machiajul tau imi aminteste de ea:-*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Denisa : La multi ani si tie girl ! multumesc & pupici !

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya : Hihi ... >:D< Multumesc scumpa mea Leya mereu atenta cu mine ! La multi ani inca o data de 8 martie si tot ce-i mai bun pentru ca meriti ! te pup mult & noapte buna

LeyaCreations spunea...

Sa cresti mare>:D:D<

claudia spunea...

La multi ani intarziat! Machiajul e foarte fain, la mine nici nu s-ar vedea pe pleoape culorile astea soft...trebuie sa pun o tona de mov ca sa iasa ceva :))!
Ce cercei frumosi ai :)...am si eu unii cu fluturasi, si cand ma vede al meu barbat cu ei imi zice ca parca am 16 ani :)), dar tot ii port, cu incapatanare :D!

Honeÿ Bunny spunea...

@ Claudia : Multumesc frumos ! :* Cerceii mai aveua inca un fluturas atarnat,dar i-am dezasamblat eu pentru ca mi se pareau cam mari si incarcati ! Imi plac tare mult cercelusii cu fluturi,buburuze,IEPURASI :)):X ..etc ! Te pup & La multi ani si tie ! :*:*

LeyaCreations spunea...

Hello Bunny!Ce mai faci?Cum a fost la scoala?

Eu acum lucrez iar la blog:))vreau sa schimb designul si sa pun si vreo 2-3 postari dar sa termin azi:))Nu stiu daca am sa inchid putin blogul sau il las si fac modificarile asa:-??


Kisses:-*

Honeÿ Bunny spunea...

@ Leya : L-am verificat,nu mi-a aparut nimic ! :*:*

Honeÿ Bunny spunea...

Dumnezeule ! MUltumesc multtt .... mi-a adus un mare mare zambet :X ..e foarte frumoasa :)) :X .. BUNNY BUNNYY ce-mi faci tu mie ! >:D< Ehh..sper sa te surprind placut si eu in curand ! :-$

LeyaCreations spunea...

Hm...nimic nou sub soare....de fapt cred ca asta e problema,soarele e la altii:))am incghetat de tot azi.Poate maine va fi mai bine:-s.Am ramas putin surprinsa neplacut cand am intrat pe blogul Ioanei unde a scris despre acea fata care i-a reprosat ceva urat.Dar na,a scris "no offence":)) de parca asta schimba cu ceva.In fine...mai sunt si astfel de fiinte:-??:-*:-*>:D<

LeyaCreations spunea...

:))o mai trimisesem iar fara mesaj ca am zis ca poate nu am trimis bine:))dar ma bucur ca ai primit-o>:D<si ma bucur si ca ti-am adus un zambet mare mare

Honeÿ Bunny spunea...

Hey Leya mea draga !
Bine fac multumesc ..acum am venit de la scaoala ! Fug pana la mine in camera sa ma ocup de ceva si revin :-* ! pupici

Trimiteți un comentariu