Entry for Simi's Contest * Day & Night *

vineri, 19 august 2011
  Hello girls !
  Astazi se incheie concursul organizat de  Simi, ce are ca tema realizarea pe jumatate de fata a unui machiaj de zi, usor, pastelat si pe cealalta jumatate a fetei un machiaj dramatic, de seara.
  Aceasta este interpretarea mea si sper sa va placa, atat voua cat si Simonei.

Eh ... Ce parere aveti ?

E evidenta diferenta ? 

Imi pare atat de ciudat cum jumatatea de fata din stanga e atat de dark, de eleganta and so devilish ....
 in schimb ce jumatatea de fata din dreapta e asa luminoasa si puerila, inocenta.

 Ador machiajul care necesita creativitate, pentru ca imi pot dezvolta si indemanarea si capacitatea de a ma adapta unei cerinte.




  P.S. : Eu sunt acum la Baia Mare, la sora mea acasa. Aici nu o sa am foarte des acces la internet, dar o sa intru cat de des pot sa va raspund la mail-uri, comentarii si o sa tinem legatura si pe facebook.


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu