Review + Swatch - Vopsea de par Revlon Color Silk

vineri, 26 august 2011
  In urma postarii de ieri, cateva dintre voi ati fost interesate de vopseaua de par pe care am folosit-o, anume Revlon Color Silk, nuanta 80 - Light Ash Blonde, asa ca m-am decis sa va spun parerea mea despre ea.

  Cutia contine  : o sticluta cu crema coloranta fara amoniac, o sticluta cu crema oxidanta, instructiuni de aplicare + o pereche de manusi.
    In imaginile de mai sus observati ca sunt date cateva indicatii si cel mai important este mentinat faptul ca vopseaua nu contine amoniac si ca promite sa lase parul intr-o conditie mai buna decat inainte de vopsire.
  Din punctul meu de vedere aceasta vopsea e cu mult mai buna decat Garnier, Bes, Wellaton ( firme incercate de mine ) si chiar are un efect benefic asupra parului, efect ce se observa imediat dupa vopsire.
  Lasa parul stralucitor, culoarea a iesit foarte apropiata de cea din catalog, nu iese la spalare ( un mare plus fata de vopseaua Bes care in timp isi pierde din stralucire si din intensitatea culorii ) si nu se observa nici o schimbare in rau a structurii firului de par, ci din contra, parul pare mai sanatos, datorita stralucirii pe care o capata in urma vopsirii.
  Ca si inconveniente ar fi cantitate sa (fiecare sticluta are ~ 50 ml ), care nu mi-a ajuns si pentru lungimea parului meu, de aceea nuanta e putin spre auriu la varfuri si pretul sau in comparatie cu Bes, Garnier si Wellaton , care se invarte in jurul sumei de 35 - 40 RON, in magazine.
  Eu o recomand si ii felicit pe cei de la Revlon ( sunt o fana a produselor Revlon ) ca nu m-au dezamagit nici de data aceasta.
 


 
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu