"What I love about you" TAG [ pic heavy ]

sâmbătă, 27 august 2011
  Haha ... Sunt o intarziata ! Cand circula prin blogosfera acest tag, draga de Anda mi l-a 'pasat' si mie, dar la cat de uituca am fost, am uitat de el :">... Sorry !
  Mai bine si acum decat niciodata, so ... Let's begin !

Which blogger would you trade hair with?
Anna Saccone e adorabila, iar parul ei e superb ! <3
 Whose blog do you read first?
Pe Special Koko, pentru ca din 'cauza' ei am eu blog si imi place mie asa de ea :))
Who has the best style?
Pe Fashezine am descoperit-o de putin timp, dar tinutele ei sunt geniale !
 Favorite blogger who lives in another country
Aww :X .. Adina e atat de cute si sunt putin invidioasa pe ea pentru ca traieste in Danemarca !
 Who do you think has great confidence?
Pe Anda o consider o persoana cu mare incredere pentru ca asta demonstreaza in tot ceea ce face.
If you could be best friends with a blogger, who would it be?
Adina <3 , mi se pare o persoana matura,cu multe capacitati si cu care m-as intelege de minune.Acelasi lucru il pot spune si de ... Bambina, Mona.

&
&



Who has the cutest blog name?
Unele fete ( si  nu numai ) chiar au nevoie de asa ceva :D Imi place la nebunie cum gandeste !
 Who would you love to go shopping with?
Avec  Blonde Kitten - cu ea m-as distra, m-as baza pe indrumarile ei si stiu ca nu ne-am plictisi. :D
Who have you followed since the begining?
Pe Koko am descoperit-o pentru prima data pe youtube, iar apoi datorita ei mi-am facut blog-ul si bineinteles ea a fost si prima careia i-am dat follow.
 Who has the prettiest smile?
Pe langa faptul ca seamana foarte bine cu mamica mea, frumoasa Modniza imi e atat de draga pentru propetimea, stilul si zambetul  ei sincer. Tot respectul !
Who is the most down-to-earth?
Amy - Nu e singurul lucru care imi place la ea, dar e printre primele.
Who would you want as a big sister?
Blonde Kitten  - Love ya !
Who do you always learn something from?
 De la fiecare fata si blog invat cate ceva, asa ca ar trebui sa le enumer pe toate.

Whose blog is the most creative?
* Jangsara *
 
  


Done !
   











   

  


  La randul meu, dau tag-ul mai departe tuturor fetelor mentionate mai sus, in cazul in care nu l-au facut deja. Mai sunt foarte mult fete dragi pe care nu le-am mentionat mai sus, de aceea le rog sa nu se supere pe mine si daca doresc sa preia tag-ul, m-as bucura.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu