NOTD - Crackle french ♥

luni, 1 august 2011
  Buna fetelor !
  Acum 10 minute a venit postasul si mi-a adus un plic, ce contine un lucru pe care mi-l doream de foarte multtttt timp si cineva drag, mai precis Andreea, de la Destiny-of-a-Star, cu care imi petrec o mare parte din timp vorbind si dezbatand diferite idei pe mess, mi-a facut o surpriza si mi l-a trimis.
  Stia ca imi doresc o oja crackle de mult timp, pentru ca la mine in oras nu am gasit si draga de ea mi-a facut o mare bucurie, trimitandu-mi-o pe cea de la Seventeen Shock.
  Pentru ca imediat cum am avut-o in maini dorinta mea mare a fost sa o testez, sa vad eu cu ochii mei cum crapa :)) si pentru ca pe unghii aveam un french simplu, uitati ce a iesit. Mie imi place la nebunie ♥ ! Multumesc din suflet Andreea (sper sa iti placa si tie surpriza mea atat de tare cum mi-a placut mie )





Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu