LOTD - Fill me with Red Poison

vineri, 5 august 2011
  Hi girls ! 
  Pentru astazi v-am pregatit un LOTD by me, with me - in caz ca va era dor de fatuca mea. Machiajul pe care vi-l arat e relativ simplu, ochii neefiind foarte accentuati, elementul cheie fiind .. rujul rosu.
  Stiti bine ca inainte nu eram deloc o impatimita a culorii rosu, mi se parea ca e prea puternica pentru tenul meu alb si parul meu blond, dar uite ca de la o vreme am inceput sa port rosul destul de des, in imbracaminte, pe unghii, pe buze, chiar si in machiajul ochilor.
  Hope you enjoy !





                                                                   Si mica artista ....

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu