Poze + Haul + M-am vopsit... + Recomandare Film = I'm back !

joi, 25 august 2011
  Hello my girls ! Mi-era dor sa va scriu (postarile din ultima saptamana au fost programate) si sa va citesc, ca tare mult m-am atasat de voi, de blog-ul meu, de blogurile voastre, de discutiile noastre , de ... tot. I've missed you ... 
  Eu am fost plecata pentru o saptamana la Baia Mare, unde locuieste sora mea. A fost foarte frumos acolo. Mi-au placut linistea din oras, curatenia, politetea oamenilor , varietatea de magazine si .....  mall-ul :)) !
  In primele zile sora mea a avut multe meciuri si am fost si am sustinut-o de fiecare data, iar cand sora se intorcea obosita de la meciuri, se odihnea, iar eu plecam de nebuna la magazine :)) ...
    ✧ Acesta sunt cateva chestiute ce mi-au facut cu ochiul si le-am luat imediat cum am dat ochii cu ele.

  ✧ Mi-am 'gatit' singura (prea mult spus pentru asa fel de mancare), pentru ca sora nu gateste (are masa asigurata de clubul unde joaca).



  ✧ L-am cunoscut pe Elvis, un jucator de handbal la echipa HCM Baia Mare, fooooarte de treaba, de fel din Sighisoara, care are nici mai mult, nici mai putin de 2 m si 10 cm. 8-|


  ✧ Am fost la cinema-ul din oras si mi-a placut foarte multttt pentru ca am vazut pentru prima data un film 3D.Pentru ca am vrut sa fie un film care sa ma impresioneze, am ales impreuna cu mai multe prietene pe care mi le-am facut acolo, un film horror..... :D Hello ??? Ce o fi fost in capul meu nu stiu... pentru ca eu nu sunt o impatimita a genului asta de film, dar dupa ce am vazut trailer-ul am zis ca merita sa vad daca o sa ma impresioneze. Si pe cuvant ca asa a fost !
  E vorba depre filmul Fright Night / O noapte de groaza. Faptul ca filmul se numea asa si rula la ora 23:00 a speriat-o indeajuns pe sora mea Oana, care e o fricoasa si la 10 minute dupa ce filmul a inceput a vrut sa ne lase acolo si sa plece acasa.
  Filmul este absolut superb daca nu sunteti foarte fricosi si stiti sa faceti diferenta dintre efectul 3D si lumea reala ( nu ma refer la tipul filmului ci la conceptia voastra, care sper sa nu semene cu a Oanei, sora mea, si sa luati ca atare filmul si sa va speriati pe strada de un tip imbracat in negru, sa-l credeti vampir si asa mai departe :)) ) . Pe mine m-a impresionat in mod foarte placut. Actiunea e interesanta, actorii sunt super (chipesi), iar efectul 3D e superb la un astfel de film. Superb, superb.....de 10 x superb !

Colin Farrell, actorul principal arata foarte cute si mi-a placut mult rolul lui.


  Acesta e trailer-ul filmului : 


✧  Si nu in ultimul rand vreau sa va anunt ca ......... m-am vopsit ! :D
   Per total vizita la Baia Mare a fost super draguta si am profitat de ultimele saptamani de vacanta din plin (asta nu inseamna ca nu mai profit de cele ramase), iar tot din seria " in vacanta profitam si ne distram " o sa faca parte si iesirile mele la piscina care s-a deschis vara asta in comuna unde locuiesc eu, la 10 km de oras, care arata super si abia astept sa ma bronzez si sa ma balacesc in ea. Deh... mai profit si eu cat mai pot, ca daca stau sa ma gandesc ca mai e atat de putin si incepe scoala ma intristez :)) ...
  Voi ce ati mai facut ? Cum va bucurati de ultima luna de vara ? 
P.S :  V-a fost dor de mine ? 


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu