Swatch + Review - Ruj Revlon Super Lustrous 805

marți, 16 august 2011
  Hello !
  Rujurile inchise la culoare nu sunt printre preferatele mele, dar am tinut cu tot dinadinsul sa vi-l prezint pe acesta de la Revlon, gama Super Lustrous, numarul 805.


  Ce-mi place mult la el e cum arata pe buze. Ca si rezistenta nu pot sa spun ca e miraculos, dar rezista 2 ore pe buze fara probleme. Are niste particule simmery in consistenta, care il fac sa arate pe buze ca un luciu de buze, stralucitor si buzele sa arate mai mari si cu un glow sanatos.



    Culoarea e draguta- nu e foarte inchisa - si as alege sa o port de cele mai multe ori la o ocazie, le un look de seara.
    Eu l-am achizitionat de aici, la pretul de 25 lei ! Recomand blogul respectiv, articolele au un pret rezonabil si fata este serioasa.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu