NOTD - Never so nude ♥

miercuri, 10 august 2011
  Daca ma intreba cineva pana acum cateva zile, ce culori aleg sa port pe unghii ziceam clar si raspicat : roz, abastru, orange, turquoise .... culori tari, in orice caz. 
  In timp ce ma uitam printre ojele mele colorate, am zarit una pe care nu am purtat-o niciodata. De ce ? E crem/cafea cu lapte ! E de la Farmasi si e nr. 56. Am zis ca incercarea moarte n-are si daca n-o sa-mi placa deloc, o sterg de pe unghii si gata, dar cum am zarit-o pe unghiute ... a fost love at first use :)) !
  Va las in compania pozelor facute ieri cand era soare (acum ploua)  si cu o mini sedinta cu surioarele mele ..the bees. Hope you like it ! 
  Faceti-va ca nu vedeti urmele de dinti de pe capacul ojei :))


  Ce ziceti ? Va place ' my new love ' ? Voi purati culori nude pe unghii ?

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu