Review - Fond de ten Revlon Colorstay

duminică, 7 august 2011
  Hi girls ! 
  Va voi vorbi astazi despre fondul de ten Revlon Colorstay for Normal/Dry Skin, respectiv nuanta 150 Buff. Sunt sigura ca ati mai citit multe pareri asupra acestui fond de ten, dar nu si pe a mea :D .


     Ce promite acest fond de ten ?
   Atunci cand doresti un machiaj perfect si foarte usor, care rezista pana la 16 ore, in mod sigur vei alege Colorstay de la Revlon. Special formulat pentru tenul normal spre uscat, aceasta combinatie oil-free; cu proprietati hidratante este pasul catre un ten frumos si ingrijit. Confera o acoperire medie catre mare.(sursa)
  Ce cantitate are ?
   30 ml

  Care este parerea mea ?
  In general nu sunt adepta fondurilor de ten lichide vara, dar cum mai e foarte putin din vara aceasta [ :( ] ma pregatesc pentru toamna ce se anunta si m-am gandit sa ii acord o sansa renumitului fond de ten Colorstay.
  Sa incep cu inceputul ... La el imi place ca se adreseaza persoanelor cu ten normal sau uscat, pentru ca tenul meu adora consistena putin oily :D.
  Are SPF 15 si asta e un motiv de bucurie pentru mine - sunt tot mai putine fonduri de ten bune si care sa aiba si factor de protectie, pe care eu il consider necesar in orice anotimp.
  Se intinde foarte usor si uniform, cu degetele, pensula sau cu buretelul, dar eu prefer sa il aplic cel mai des cu pensula pentru ca efectul e mult mai placut la atingere - e asa fluffy <3
  In legatura cu rezistenta acestuia, nu pot sa spun ca sunt dezamagita, dar nici foarte multumita. Rezista aproximativ 8 - 9 ore, daca peste el este aplicata o pudra fixatoare.
  Imi place mirosul sau, e foarte discret ( sora zice ca nu observa nici un miros, dar am eu simtul mirosului foarte bine dezvoltat) si nu e deloc deranjant.
  Un punct forte este gradul sau de acoperire, care este intr-adevar de mediu spre mare - pistruii mei abia se mai vad dupa aplicare.
  Un lucru ce nu e pe placul meu(cred ca singurul) si de care sunt sigura ca multa lume este dezamagita este ambalajul acestuia - mai precis lipsa unei pompite, pentru ca este greu de controlat cantitatea pe care doresti sa o folosesti si in acelasi timp nu e igienic.


  Nota :
   

  Ce pret are ? 
  Variaza de la 40 RON pana la 70 RON.

  De unde il puteti achizitina ?
  Pentru ca am mai comandat de pe acest blog, produsele sunt de calitate, preturile sunt foarte acceptabile, iar posesoarea blogului este foarte serioasa va recomand site-ul : http://cosmeticerevlon.blogspot.com/ , de unde puteti sa achizitionati fondul de ten Colorstay la 40 RON, pe fratele sau Photoready la 50 RON si multe alte produse Revlon la preturi bune.


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu