Someone made my day ...

luni, 29 august 2011
  Hello girls ! 
  Stiti cat de usor e sa faci un om fericit ? Intrebati-o pe Daniela, care m-a facut super happy cu un cadouas foooarte frumos (in urma giftaway-ului pe care l-au organizat fetele pe facebook).
  Parca mi-ar fi cunoscut gusturile de o viata, asa mi-a trimis Daniela niste lucrusoare superbe, dintre care nu ma pot hotari care e preferatul meu. 
  Mi-a fost mila sa desfac pachetelul ... Asa cute l-a impachetat !
    Si acum ... Ta da da dammmm .... the goodiesssss .....


  Pachetelul minune contine : 
  •   Uscator expres pentru oja de la Kallos
  •   Masca 3 in 1 de la Balea
  •   Ruj Farmasi , din gama True Color Lipstick - nr. 06
  •   Oja Farmasi - nr. 13
  •   O pereche cercelusi albastrii
  •   Un set colier reglabil + cercei mov :x
  •   Un mic magnet vesel si colorat
  •   Un saculet dragutel in care au fost puse bijuteriile
  •   O scrisorica de dragoste in care mi-a scris niste cuvinte dragute si sincere.Esti o draguta ! Am apreciat mult gestul !
  Sunt atat de incantata de ele ca nu va puteti imagina :)) ... Chiar ieri am fost la stand-ul Farmasi de la mine din oras, proaspat deschis si ochisem un ruj foarte apropiat ca nuanta ca cel primit. Il adorr ! 
  Sunt nerabdatoare sa incerc oja ( de curand mi-am cumparat un tricouas in  nuanta asta ), uscatorul expres de la Kallos, pentru unghiute si masca peeling de la Balea ( Daniela mi-a scris si o scrisorica draguuta - nu v-o arat , e secret :-$ -  in care mi-a spus ca masca Balea e preferata ei ).
  Despre setul mov, nu pot sa spun decat ca e adorabil si are culorile mele preferate. Abia astept sa vad in ce combinatii o sa le port.
  Cat despre cercelusii albastrii .... sunt superbi si pe langa asta, cand am primit coletul va dati seama ca imediat m-am dat cu ruj, mi-am pus cerceii, colierul, mi-am dat cu oja noua pe o unghie :)) , dar dintre toate astea cerceii albastrii s-au potrivit cel mai bine, pentru ca s-a intamplat sa fiu machiata dinainte simplu si pe waterline eram data cu un creion albastru. 
  Si cateva poze , ca sa va arat extazierea mea :)) ... 


  Si bani sa imi fi dat, dar tot nu ma oprea nimeni din zambit :)) ! Ce parere aveti ? Imi sta bine cu rujul,cercelusii albastrei si setul mov ?
  Si nu in ultimul rand vreau sa ii zic un sincer MULTUMESC  Danei pentru ca mi-a adus atata bucurie printr-un cadouas. Sper din suflet ca fata care va primi cadouasul meu sa se bucure atat de tare cum m-am bucurat eu de cel primit.

  P.S : Voi fi plecata pana joi spre seara la Comarnic - PH , la bunici.  V-am pregatit postari, ca doar nu era sa va las singurele si am vrut doar sa va informez de ce nu o sa va pot raspunde la mail-uri si comentarii.Sa fiti cuminti !





Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu