Review - Pop beauty glitter liner gel Gold ❤

duminică, 28 august 2011
  Hi girls ! Va voi vorbi astazi despre un produs pe care eu l-am folosit toata vara cu mult drag si anume Pop beauty glitter liner gel Gold.
  

  Imi place mult acest gel cu sclipici pentru ca odata adaugat intr-un machiaj da un efect de prospetime, te face sa arati fresh si chic in acelasi timp. Poate fi purtat in diferite metode, iar eu mai jos va arat cateva tipuri de machiaj, in care acest liner a schimbat cu mult aspectul total al look-ului.

  Acest look de seara este unul simplu, machiajul ochilor constand intr-o linie de liner negru pe pleoapa superiara si pe waterline, iar pe pleoapa inferioara este trasata o dunga de liner cu sclipici auriu, care dupa parerea mea da un aer de eleganta si face look-ul sa para mai sofisticat, buzele fiind accentuate cu un ruj rosu.



  O alta metoda de a purta liner-ul 'sclipicios' este intr-un look de zi, simplu, adaugat pe pleoapa superioara, alaturi de un machiaj al ochilor natural cu nuante de maro, un blush roz si un gloss pe buze.



    In acest machiaj colorat am optat pentru adaugarea liner-ului in centrul pleoapei superioare si in coltul intern al ochiului pentru a ilumina privirea si a scoate in evidenta nuantele pe care le-am folosit in creeare machiajului.


    Am ales sa il folosesc si pentru creeare unor efecte speciale, intr-un look de tip fantezie - in centrul pleoapei superioare, in centrul buzelor si  in creeare stelutelor


    Ce imi place la acest produs ?
  •   Imi place la el faptul ca este auriu ( il voi putea folosi in multe look-uri in aceasta toamna ).
  •   Particulele de sclipici nu sunt mari.
  •   Ca si aplicator are o pensula, care este ok.
  •   Nu necesita folosirea unui adeziv inainte de a fi aplicat.
  •   Are 7.5 ml.
  • Package-ul e foarte cute si e usor de folosit
  Ce nu imi place ? 
  •  Este putin cam fluid, dar eu am rezolat problema asta adaugand putin sclipici auriu pulbere
   De unde il puteti achizitiona ?

   Il puteti achizitiona de pe www.cosmetics-skincare.co.uk la pretul de £3.99. Il puteti gasi in diverse culori, dar mie mi-ar placea mult sa le am pe acestea, unele dintre ele fiind la reducere, cu un pret redus de £2.99.




Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu