Sunt trenderita Gliss !

marți, 30 august 2011
  Buna fetelor ! 
  Nu am apucat sa va spun, dar sunt una din norocoasele blggerite are au ocazia sa testeze noua gama Gliss Ultimate Repair. Me happy pentru ca tocmai mi se terminase samponul organic S.A.V.E pe care l-am folosit pana acum si cand am auzit ca noua gama Gliss contine un complex de keratina lichida ( produs pe care il folosesc si separat si de care sunt multumita ) am fost foarte incantata.
  Am primit spre testare :
  • 1 Şampon Gliss Ultimate Repair (250 ml)
  • 1 Balsam Gliss Ultimate Repair (200 ml)
  • 1 Mască tratament Gliss Ultimate Repair (300 ml)



  Sunt foarte incantata de ele, dupa ce le-am folosit la trei spalari consecutive si o sa revin in curand cu poze si ritualul de ingrijire al parului meu pentru ca stiu ca sunt cateva dintre voi interesate de acest subiect.
  Voi folositi aceste produse ? Eu una am ramas impresionata de ele si cred ca au devenit preferatele mele. Astept sa vad cum actioneaza si pe un timp mai indelungat, iar apoi o sa ma pot pronunta concret.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu