Castigatoare ✿Giveaway Pure Touch & Honeÿ Bunny ✿

miercuri, 16 noiembrie 2011
   In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru intarziere, fetelor. Stiu cum e sa astepti ceva ce iti doresti ... Am fost foarte obosita aseara si am adormit fara sa raspund la mesaje, comentarii, mail-uri, cu atat mai putin nu am apucat sa postez.
  Sunteti minunate, stiti ? Am fost impresionata de numarul mare de urari pe care l-am primit ieri, sincer, cred ca nu mi s-a mai urat 'La multi ani' de atatea ori niciodata. Va multumesc din suflet si va doresc si voua aceleasi lucruri frumoase pe care mi le-ati urat voi, pentru ziua de ieri.
  Impresionata, am mai ramas si cand am vazut numarul inscrierilor la giveaway-ul organizat impreuna cu magazinul meu online preferat de produse cosmetice minerale, Pure Touch Minerals. Ma bucur mult sa vad ca va doriti minunatele produse, puse la bataie. Aveti garantia mea ca sunt extraordinare ( ca doar am ales pentru premiu produsele mele preferate-multumesc Carmen ).
    Exact 101 persoane s-au inscris ... ce draguut !! Nu are rost sa le afisez pe toate aici, pentru ca postarea ar deveni kilometrica. Daca doriti sa vedeti lista click aici.


  Felicitaaaaaaaari !!!!!! Sper sa te bucuri de premiu si sa iti placa produsele Pure Tocuh, la fel de mult cum imi plac mie ! Astept mail/comentariu/un semn sa te pun in legatura cu doamna Carmen, de la Pure Touch !


P.S : Fetelor , ne intalnim mai pe seara la un giveaway rapid pe facebook ? In jur de ora 21:00 ? Ce spuneti ? 

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu