Review + Swatch - Fard de sprancene mineral Pure Touch (Blonde)

joi, 24 noiembrie 2011
   
Hello sweeties ! 

   Mai tineti minte postarea in care am vorbit despre fardul mineral de sprancene, de la Pure Touch in nuanta Chestnut (click aici), in care va spuneam ca detin acest fard si in nuanta 'Blonde' ? Ei bine, astazi va voi arata si aceasta nuanta, pe care eu o folosesc in general pe timpul zilei, pentru ca nu este o nuanta foarte intensa. It's just perfect for day/neutral looks!


 
Ce spune producatorul:
   Fard pentru sprancene de la blond deschis pana la saten deschis.
   Aplicarea cu pensula speciala a fardului pentru sprancene are cel mai natural rezultat dintre toate tehnicile de contur al sprancenelor, un "musht have" al machiajului acestui an. De asemenea puteti doza cum doriti cantitatea si directia in care aplicati in functie de necesitatile zonei de aplicare astfel incat sa obtineti un rezultat impecabil. Fardul pentru sprancene are o formula special creata pentru aceasta zona a fetei, gandita ca pe langa linii precise, sa aiba o rezistenta deosebita.


  ♥ Gramaj:
5 grame volum


♥ Ce spun eu:
   Daca ati citit postarea anterioara despre acelasi fard, numai ca intr-o nuanta mai inchisa, Chestnut, stiti ca imi place textura minerala, foarte fina a acestui fard si faptul ca arata foarte natural odata aplicat pe spranceana.  Aplic cu mare grija produsul cu ajutorul unei pensule unghiulare, imi place ca se aplica uniform si sunt foarte multumita de rezistenta sa.
   Asa cum am mai spus eu sunt adepta fardurilor in ceea ce priveste evidentierea si conturarea sprancenelor si nu a creioanelor care promit sa aiba acelasi rezultat=finish-ul natural , deoarece rezistenta e aceeasi si fardul nu da impresia de spranceana incarcata/pictata.
   Va las in compania pozelor, care cu siguranta vorbesc mai multe decat eu pot spune despre acest produs.

 ♥ Pret:
25 lei


  ♥ De unde se poate achizitiona ?
Il gasiti pe site-ul magazinului online Pure Touch Minerals, alaturi de alte minunate produse minerale.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu