✿ Giveaway Pure Touch & Honeÿ Bunny ✿

sâmbătă, 5 noiembrie 2011
  Buna fetelor !
  Va vorbeam zilele trecute de o supriza, nu-i asa ? Astazi veti afla despre ce e vorba ... Impreuna cu Pure Touch (firma mea preferata de produse cosmetice minerale) am decis sa va dam ocazia sa castigati produsele mele minerale preferate de pe site si anume :  un fond de ten mineral ,un corector mineral (citeste parerea mea despre ele aici), un kit de farduri 3 in 1 All Dark/All Black (vezi aici parerea mea despre kit-ul 3in1 All Dark) si o pensula suuuper pufoasa Midi Elit Kabuki .
  Eu ador premiile si daca nu va inghesuiti voi, sa stiti ca le vreau eu pe toateeee ! Perioada de inscriere este : 5.11.2011 - 15.11.2011 !!!



    Trebuie sa ma urmariti prin GFC ( aveti nevoie doar de un cont Google, Twitter sau  Yahoo ) - vezi in sidebar casuta 'Follow me on GFC' 
    Trebuie sa dati like paginilor de facebook Honeÿ Bunny si Pure Touch Minerals
    Sa dati share pe facebook/twitter acestei postari sau sa scrieti pe blog (daca aveti), despre giveaway


     


    Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu