Review - Airbrush primer de la Pure Touch

luni, 21 noiembrie 2011
   Hello my girls ! 

   Pentru ca primesc dese ori intrebarea 'Ce este acela un primer?' si ce va pot recomanda eu, m-am decis sa va vorbesc astazi despre aibrush primer-ul de fata, de la Pure Touch Minerals.
  

Ce spune producatorul:
   O baza de machiaj revolutionara care iti creeaza intr-o singura aplicare suportul perfect pentru machiajul intregii zile. Aparenta pielii devine imediat vizibil imbunatatita, fardul se aplica mai usor si devine mai rezistent. 

   Efectul Airbrush cu care ne putem retusa pozele a facut un pas in realitate, astfel ca odata cu aparitia acestui primer ne putem bucura de acelasi efect magic aplicat direct machiajului. Imperfectiunile de textura precum porii dilatati, micile riduri, petele uscate sau dimpotriva - zonele cu exces de sebum ale tenului, aparenta tuturor acestor mici probleme care ne puteau strica frumusetea unui machiaj perfect, poate fi total eliminata prin folosirea acestui nou primer.

   Idee: Persoanele cu pielea de la foarte deschisa pana la medie pot incerca si aplicarea unui strat difuz de produs deasupra machiajului, pentru fixare.

  ♥ Ce gramaj are ?
  20g volum

   ♥ Ce ingrediente are in compozitie ?
Mica, Silica,Silk Powder,Pearl Powder


♥ Care este parerea mea despre acest produs ?
   Ce placut e sa-mi amintesc cum a fost prima mea intalnire cu acest produs .. cred ca a fost dragoste at first touch *hihi* . E un produs pe care eu il consider indispensabil, daca iti doresti un ten portelanat si fara defecte. 
   Are un efect de acoperire uimitor, este extraordinar de fin si lasa pielea foarte catifelata. Nu cred ca ii pot gasii un lucru care sa-mi displaca, pentru ca isi face treaba foarte bine. Fondul de ten se aplica uniform pe panza deja pregatita si fata arata mult mai bine. In cazul meu pistruii sunt foarte putini vizibili si porii dilatati nu se mai observa.
   Am numai cuvinte de lauda despre acest produs si in ceea ce priveste folosirea sa in fixarea machiajului. Prelungeste durata de viata a machiajului cu ore bune si il lasa intact chiar daca este supus la factori precum variatia de temperatura, transpiratia, sau solicitarea excesiva ( cum ar fi de ziua mea de nastere - numai fata mea stie cati pupici a primit ).

Stanga- ten natural ; Dreapta - airbrush primer-ul aplicat;

♥ Ce pret are ? 
52 lei

  ♥ De unde se poate achizitiona ?
Il gasiti pe site-ul magazinului online Pure Touch Minerals, alaturi de alte minunate produse minerale.

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu