❋ Make-up on others - Shiny cooper ❋

marți, 22 noiembrie 2011
   Hello girls !

   Faceti cunostinta astazi cu Oana, surioara mea. Este mai mare decat mine cu 2 ani jumatate si locuieste in Baia Mare. Nu vine foarte des acasa, dar si cand vine se stie ca profitam la maxim de timpul petrecut impreuna, mergem la shopping, o machiez, o aranjez, ne distram in orice caz.
   Este foarte dificila si e greu sa ii fac un machiaj pentru ca nu sta deloc potolita atunci cand o machiez : "Daca nu imi place, sa stii ca ma sterg !" , " Aoleuu, sa nu imi bagi pensula in ochi ! ", "Sa fie cu muuuuult negru, sa fie tipator, stii tu .. cum imi place mie ! " , sunt replici care nu lipsesc de fiecare data cand o machiez  =)) E amuzanta, dar o iubesc asa cum e, ca doar o sora am !
   I-am facut intr-o seara un machiaj, care spre surprinderea mea i-a placut. Am folosit nuante calde, care sa ii scoata in evidenta noua culoare a ochilor ei, adica albastru - lentile.

  Sper sa va placa si voua !


EYES :

  • baton 3 in 1 Elf - nuanta Golden Peach (aplicat pe toata pleoapa mobila)
  • black eyeliner Farmasi
  • Pop beauty glitter liner gel - nuanta Gold(aplicat peste eyeliner)
  • gene false KkCenterhk ES A812
FACE :
  •  fond de ten L'Oreal Infaillible - 220 Sable
  • Pudra Elf - nuanta Honey (folosita ca bronzer)
  • balm shell Playboy - nuanta Velvet (folosit pentru iluminare-pe osulu pometelui, pe linia nasului si a fruntii, sub buza inferioara si deasupra buzei superioare)
  • blush Farmasi
LIPS:
  • M.A.C Superglass Lipgloss - nuanta Disco Blend


 Ce parere aveti ? Cum ii sta surioarei mele ? Credeti ca semanam ? :))


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu