Make-up on others - The Sexy Prom Queen ♬

sâmbătă, 12 noiembrie 2011
  Hello my girls ! 

Stiu ca v-am promis ca o sa revin cu poze de la bal, dar nu vreau sa va intarat cu cele cateva poze de pe aparatul meu (nu prea am avut atat de mult timp pentru poze, dar mi-am rupt totusi putin timp si le-am facut pe plac celor care au vrut sa ne pozam impreuna - o sa vedeti ca poza singura nu cred ca am ), dar imediat cum primesc pozele de la fotograful care s-a ocupat cu asta, vi le si arat.

  Astazi vreau sa va arat totusi un machiaj pentru bal, nu foarte cumintel, executat pe verisoara mea, Ariana. Am vrut sa fie sexy si sa scoata in evidenta personalitatea puternica si increzatoare a persoanei care il poarta. Pentru completarea look-ului realizat astazi, v-am pregatit si cateva exemple de coafuri si o tinuta pe care eu o gasesc potrivita pentru a creea look-ul perfect for The Sexy Prom Queen.



 
Produse folosite pentru ochi 

Pentru buze am folosit
 
Pentru fata am folosit  
  •  fonde de ten L'Oreal Infaillible - 220 Sable
  • pudra Elf - Honey 
  • Paleta cu crema iluminatoare Elf
  • Blush farmasi 
 
  Si pentru ca un machiaj sexy trebuie sa fie purtat la o tinuta sexy pentru a avea un look perfect for the sexy prom queen, am ales sa creez si o tinuta, poate va inspira. Bineinteles ca poate nu este pe gustul vostru, dar ca si idee. Este pentru prima oara cand lucrez in Polyvore, asa ca trebuie sa ma scuz ca nu ma pricep foarte bine, dar promit ca o sa mai exsersez.
 
 
  M-am decis sa va arat si cateva coafuri pe care le-ati putea purta la aceasta tinuta, desigur, adaptate stilului si parului vostru :
 
 
Sper ca v-a placut postarea de astazi, chiar daca a fost putin mai lunga si sper sa o gasiti folositoare !
 
Ati dori sa continui seria look-urilor pentru bal?
 
 
Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu