♥ Happy Birthday to Me & Prom pics ♥

marți, 15 noiembrie 2011
  Hello my bunnies ! 

   Am cam intarziat cu pozele de la balul bobocilor , dar stiu ca nu aveti cum sa va suparati pe mine chiar azi de ziua mea ! :"> Asa cum m-ati rugat, va povestesc putin despre balul bobocilor, cum a fost si cum s-a desfasurat.
   Invitatul special al balului a fost Grasu XXL si ne-a cerut 1300 de euro sa ne (in)cante 45 de minute. Humh ... Asta da meserie... sa faci 1300 de euro in nici o ora. De ce nu mi-a dat Dumnezeu o voce de privighetoare si mie ? :))   Adevarul e ca am fost putin cam stresata, stateam cate 3 ore pe zi sa invatam bobocii sa danseze, vals, dans sincron, sa-i ajutam la aptitudini, sa iasa totul frumos si adevarul e ca am primit o suma de aprecieri, dupa bal, pentru organizarea buna. S-au meritat cele 3 saptamani pregatitoare ... zilele astea o sa discutam despre ce facem cu banutii ramasi, eventual o excursie la munte.
  Despre tinutele mele nu va spun prea multe... va las sa vedeti pozele ! Sper sa va placa !







Cea de-a doua tinuta - pentru dans/distractie, ma dureau picioarele de la tocurile de mai sus dupa ore de numa-numa :))

    Sper ca v-au placut pozele si pana mai pe seara, va pup si sa fiti cuminti ! O sa ne intalnim mai pe seara, pentru a anunta castigatoarea giveaway-ului Pure Touch. Sper din suflet sa fie fericita castigatoarea. Ador ca de ziua mea sa fac oamenii fericiti si obisnuiesc sa fac asta anual in ziua asta, speciala pentru mine ! Pentru ziua de astazi mai am in plan astfel de activitati, e cel mai frumos lucru sa fi fericit prin fericirea altuia.


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu