Good to know * Aniversare DM=muuulte reduceri *

vineri, 18 noiembrie 2011
  Hello my sweeties! 

  Revin cu o postare scurta si la obiect :  In data de 19.11.2011, DM ne invita sa sarbatorim alaturi de ei cei 4 ani aniversari de cand le vizitam magazinele ...... si ne rasfata, cu aceasta ocazie cu o sumedenie de oferte avantajoase, cupoane de reducere si produse variate.

  Eu iubesc produsele lor si ador drugstore-ul DM...E clar faptul ca atunci cand merg impreuna cu ai mei la Family Center pentru cumparaturi, eu raman in DM pana cand ei termina de facut cumparaturile casnice (si chiar asa, tot as mai vrea sa raman, sa miros, sa testez, sa ma uit, sa cumpar, sa admir, sa visez ca am bani sa-mi cumpar tot magazinul).

   Printre produsele pe care mi le-am achizitionat astazi intr-o mica iesire cu sora mea, puteti observa si cateva produse achizitionate din DM, din gama Balea - marca reprezentativa a drogheriei DM.


Aici  gasiti catalogul Dm, cu ofertele lunii noiembrie. 


Sa imi dati de veste ce v-ati cumparat !!! Care sunt produsele voastre preferate din DM ?

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu