Good to know - Oferta Vopsea Revlon Color Silk ( 1+1=1 )

sâmbătă, 12 noiembrie 2011
  Buna fetelor ! 

  M-am gandit sa incep si altfel de postari, nu cumva sa va plictisesc cu postarile obisnuite. Postarile ' Good to know ', vor contine informatii despre orice lucru, informatie pe care eu o stiu si consider ca trebuie sa v-o impartasesc, ca v-ar putea fi de folos. 

  In prima postarea de acest gen, va voi informa despre oferta la vopseaua Revlon Color Silk, careia eu i-am ramas fidela de cand am incercat-o. Daca sunteti una din cititoarele mele de mai de mult timp, stiti ca singurul inconvenient pe care eu il aduceam acestei vopsele era faptul ca pretul era in jur de 35-40 lei pentru o cutie si continutul nu era indeajuns decat pentru vopsirea radacinilor. Siiii .. cred ca cei de la Revlon m-au auzit, deoarece oferta din magazinul B&B a picat la fix. Doua cutii de vopsea la pretul uneia (adica 35 lei).....Just Perfect !

  Aii .. si inca un lucru bun despre vopseaua Revlon Color Silk, pe care il apreciez si pe care nu l-am mentionat pana acum este faptul ca nu este testata pe animalute (lucru mai rar intalnit la vopselele de par).

  Aici puteti citi  parerea mea despre experienta cu vopseaua Revlon Color Silk, iar mai jos v-am atasat o poza cu nuanta pe care mi-am achizitionat-o recent, profitand de aceasta promotie.



 

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu