☻ Ramble + NOTD - Honeysuckle ☻

miercuri, 9 noiembrie 2011
  Hello my little bunnies ! 

  Stiti voi ca sunt un bunny mai uituc si in perioada asta foooarte aglomerat, din cauza balului bobocilor pe care l-am organizat anul acesta la mine in liceu si care va fi maine seara,  v-am cam neglijat putintel.  
  Invitatul special al balului organizat de mine si colegii mei, este Grasu XXL ( nu sunt eu prea incantata de el, dar daca asta se cere, ne adaptam ). Nu eram prea sigura de tinuta pe care o s-o port si am intrat astazi intr-un magazin dragutel si am pus ochii pe o rochita draguuuta foc si am si cumparat-o, deci am doua tinute pentru bal : prima, pe care o voi purta la inceputul balului (rochita + pantofi cu toc ) si a doua, consta in rochita pe care mi-am cumparat-o astazi si o pereche de balerini decupati si foarte shiny, pe care o sa ii port dupa ce se termina balul, propriu-zis (adica profesorii pleaca si incepe distractia), ca sa ma pot distra fara sa mor de dureri de picioare a doua zi.
  Nu va arat poze cu ele [desi am :))], pentru ca vreau sa vedeti pozele pe care le voi face maine seara, sa-mi spuneti cum a aratat bunny a voastra, daca v-a facut de ras. :D
  Perioada asta a fost foarte stresanta, dar o sa revin cu impresii poimaine, dupa evenimentul mult asteptat si o sa va spun cum anume s-a desfasurat balul si daca a iesit asa cum am vrut eu.

  Si gata cu vorbaria si haideti sa va arat niste unghiute dragute (nu prea perfecte :-s), pe care le-am purtat intr-o zi cu soare :)



  Ce spuneti ? Va plac ? Va pupacesc  ! Sa fiti cuminti !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu